wamse skriver:
Jeg gør det ca hver anden uge, nogen gange hver uge, men det kommer an på om jeg har tid til det.
Hver 6 uge er godt nok meget lidt
Ja jeg ville kunne leve med hver 3. uge. Men jeg må ta mig en snak med hjemmehjælperen, og så håber jeg hun vil ta den gulvvask hver 3. uge....eller i det mindste ta gulvet i stuen.
Der står dog i afgørelsen, at der er fastsat gulvvask i køkken og badeværelse hver 3. uge, men i de andre rum, kan jeg ikke forvente at få det gjort hver 3. uge. Dvs. gang, soveværelset, Marks værelse og stuen.
Jeg synes også det er fint at vaske gulv hver 2 uge....det gør min mor også. Så længe der ikke er skidt alle vegne.
Jeg ved der bliver meget beskidt her, hvis det kun er hver 6. uge. Mark er kun 10 år, og jeg synes ikke man kan forvente af en 10-årig, at han/hun skal ordne sådan noget.....det kan/skal han heller ikke. Han ordner småting herhjemme og det er så det
Nå...jeg må se om det virkelig bliver så slemt, som jeg frygter. Hjemmehjælpen kommer om små 3 uger igen...så er det 4 uger siden der er blevet vasket gulv, til den tid. Så må jeg jo se hvordan det ser ud der.
Ellers må jeg ned på alle 4 og vaske gulv på den gammeldags måde
det er pga. balancen at jeg ikke kan vaske gulv, og man kan jo ligesom ikke falde, når man i forvejen er nede på gulvet hehe 
Anmeld