Gulvvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Topp

Carina1977 skriver:

hehe  har du ikke opdraget din hund ordentligt? Jeg troede faktisk at alle hunde, tørrede deres poter af inden de gik ind. Det er da almindelig høflighed.

Håber du opfattede ironien  

jaaa det er så svigtet et sted mellem en go ide og så fører det ud i livet *griner*

så den tonser bare ind med 117 km i timen hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Carina1977

mortil3trustrup skriver:

Jeg har også lige haft visitator på. Jeg er så heldig at jeg har fået lov til at få hjælp hver anden uge. Jeg syns også det er utrolig ulækkert med tanken om at der kun kan blive støvsuget og vasket gulv hver tredje uge, syns dog stadig ikke at hver anden gør det meget bedre men lidt dog.

Hvad fejler du? Dejligt at høre at du får hjemmehjælp hver 2. uge  At skulle nøjes med hver 3. uge er også for lidt, men jeg bliver desværre nødt til det

Anmeld

19. marts 2011

Mama2980

Synes det er for dårligt, hvorfor får du det så sjældent ? Jeg har været i hjemmeplejen , og der fik borgerne vasket gulv (og gjort rent) en gang om ugen .

Personligt vasker jeg gulv hver dag - til tider hver anden men det er også bare mig, hehe..

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

Topp skriver:

jaaa det er så svigtet et sted mellem en go ide og så fører det ud i livet *griner*

så den tonser bare ind med 117 km i timen hehe

Haha skøn hund

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

Mama2980 skriver:

Synes det er for dårligt, hvorfor får du det så sjældent ? Jeg har været i hjemmeplejen , og der fik borgerne vasket gulv (og gjort rent) en gang om ugen .

Personligt vasker jeg gulv hver dag - til tider hver anden men det er også bare mig, hehe..

Det er åbenbart nye regler. Førhen fik jeg hjemmehjælp hver 2. uge, og så lige en let støvsugning hver onsdag. Nu er det blevet skåret kraftigt ned til hver 3 uge. Jeg sad også bare der måbende, da hende visitatoren sagde, at jeg ikke nødvendigvis fik vasket gulv hver 3. uge, andet end i køkkenet og badeværelset.

Jeg kan jo regne ud man åbenbart skal være meget meget dårlig gående, før man kan få mere hjælp. Min balance er elendig, jeg går dårligt og har ikke ret meget udholdenhed i mine muskler. Jeg har sclerose, så jeg frygter i den grad endnu mere, hvis jeg skulle få et attack, for så er jeg da først "lost"

Men jeg må se, hvordan det kommer til at gå

Anmeld

19. marts 2011

Kruse90

Jeg vasker gulv en gang om ugen i hele hytten.

Men når jeg får en lækker unge der kravler, vil jeg gøre det 2 gange om ugen tror jeg. Da det hurtigt bliver mere snavset og det skal h*n ikke kravle i

men hver 6. uge. FØJ
Syntes simpelthen det er alt for dårligt

Anmeld

19. marts 2011

mortil3trustrup

Carina1977 skriver:

Hvad fejler du? Dejligt at høre at du får hjemmehjælp hver 2. uge  At skulle nøjes med hver 3. uge er også for lidt, men jeg bliver desværre nødt til det

Jeg har slidgigt i hofter, fingre, kæber og en diskus i ryggen. Hvad jeg udover fejler ved de ikke præcis endnu da de er ved at få mig undersøgt i hoved og r..

har konstant ondt i min arme, mine fingre sover, ben snurrer som om de sover. og min ryg og hofter gør vildt ondt hele tiden.

Men selvom det er hver 14 dag syns jeg stadig ikke det er meget. Der når at blive totalt klamt når man har 3 små børn

Anmeld

19. marts 2011

PsychedeliC

Ej hvor tavligt . Er du sikker på at du ikke har krav på mere? Det er ikke sundt jo. Kan i ikke udvikle astma eller hvis i har det bliver det så ikke værre?. Det kan da ikke være rigtigt

Altså her vasker jeg gulv hver anden dag og støvsuger hver dag. Fordi jeg har 2 hunde

Anmeld

19. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg kan heller ikke vaske gulv! øv mand det er pisse træls!!

så det gør manden... hvis vi rigtig tager os sammen er det 1 gang om ugen

Anmeld

19. marts 2011

LenaJohansen

hver fredag  og ind imellem 2 gange ugenligt... Tror det blir mere når musen begynder at kravle rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.