mortil3trustrup skriver:
Jeg har slidgigt i hofter, fingre, kæber og en diskus i ryggen. Hvad jeg udover fejler ved de ikke præcis endnu da de er ved at få mig undersøgt i hoved og r..
har konstant ondt i min arme, mine fingre sover, ben snurrer som om de sover. og min ryg og hofter gør vildt ondt hele tiden.
Men selvom det er hver 14 dag syns jeg stadig ikke det er meget. Der når at blive totalt klamt når man har 3 små børn
Puha det lyder godt nok voldsomt med den slidgigt 
Jeg har heldigvis kun lidt slid i mine nakkehvivler og en mindre diskus prolabs i lænden, men det er ikke derfor jeg får hjemmehjælp....det er udelukkende pga. sclerose.
Jeg håber de finder ud af, hvad du fejler. Den der snurrende fornemmelse, kender jeg godt....den har jeg selv konstant og har haft det i snart 7 år nu
men det er rigtig ubehageligt.
Ja med 3 børn, så kan det let blive beskidt, og når man så ikke selv magter det pga. smerter eller andre ting, så hober det sig altså op, hvis man ikke får den rette hjælp. Det ville være rart, hvis man kunne få hjælp 1 gang i ugen, men desværre er der nok ikke nok ressourcer til det 
Jeg går ud fra at du er alene med dine børn?
Anmeld