Gulvvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Carina1977

mortil3trustrup skriver:

Jeg har slidgigt i hofter, fingre, kæber og en diskus i ryggen. Hvad jeg udover fejler ved de ikke præcis endnu da de er ved at få mig undersøgt i hoved og r..

har konstant ondt i min arme, mine fingre sover, ben snurrer som om de sover. og min ryg og hofter gør vildt ondt hele tiden.

Men selvom det er hver 14 dag syns jeg stadig ikke det er meget. Der når at blive totalt klamt når man har 3 små børn

Puha det lyder godt nok voldsomt med den slidgigt

Jeg har heldigvis kun lidt slid i mine nakkehvivler og en mindre diskus prolabs i lænden, men det er ikke derfor jeg får hjemmehjælp....det er udelukkende pga. sclerose.

Jeg håber de finder ud af, hvad du fejler. Den der snurrende fornemmelse, kender jeg godt....den har jeg selv konstant og har haft det i snart 7 år nu  men det er rigtig ubehageligt.

Ja med 3 børn, så kan det let blive beskidt, og når man så ikke selv magter det pga. smerter eller andre ting, så hober det sig altså op, hvis man ikke får den rette hjælp. Det ville være rart, hvis man kunne få hjælp 1 gang i ugen, men desværre er der nok ikke nok ressourcer til det

Jeg går ud fra at du er alene med dine børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

mortil3trustrup

Carina1977 skriver:

Puha det lyder godt nok voldsomt med den slidgigt

Jeg har heldigvis kun lidt slid i mine nakkehvivler og en mindre diskus prolabs i lænden, men det er ikke derfor jeg får hjemmehjælp....det er udelukkende pga. sclerose.

Jeg håber de finder ud af, hvad du fejler. Den der snurrende fornemmelse, kender jeg godt....den har jeg selv konstant og har haft det i snart 7 år nu  men det er rigtig ubehageligt.

Ja med 3 børn, så kan det let blive beskidt, og når man så ikke selv magter det pga. smerter eller andre ting, så hober det sig altså op, hvis man ikke får den rette hjælp. Det ville være rart, hvis man kunne få hjælp 1 gang i ugen, men desværre er der nok ikke nok ressourcer til det

Jeg går ud fra at du er alene med dine børn?

Ja den snurrer fornemmelse kan jeg bestemt godt være foruden også mine smerter.

Ja jeg er alene med mine piger og det er udelukkende derfor jeg kan få hjælp til det huslige.

Anmeld

19. marts 2011

klmf

Min ryg kan heller ikke klare gulvvask, så jeg må forlade mig på andres nåde - eller en ordentlig røvfuld morfin bagefter Der kan altså godt gå 4+ uger her nogle gange (vi har også trægulv) - der bliver støvsuget hver uge og så pletvasket rundt omkring. Men 6 uger lyder lidt vildt - du må anke afgørelsen...

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

mortil3trustrup skriver:

Ja den snurrer fornemmelse kan jeg bestemt godt være foruden også mine smerter.

Ja jeg er alene med mine piger og det er udelukkende derfor jeg kan få hjælp til det huslige.

Ja for er der ikke noget med, at man ikke kan få det, hvis man bor sammen med en? Nå men det er vel også fair nok....jeg ville bare have meget dårlig samvittighed, hvis jeg skulle overlade al rengøring til en kæreste  men jeg kan godt forstå at de sætter nogen grænser, for ellers kunne det nok godt blive misbrugt....mænd tager jo heller ikke skade af lidt rengøring

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

Min ryg kan heller ikke klare gulvvask, så jeg må forlade mig på andres nåde - eller en ordentlig røvfuld morfin bagefter Der kan altså godt gå 4+ uger her nogle gange (vi har også trægulv) - der bliver støvsuget hver uge og så pletvasket rundt omkring. Men 6 uger lyder lidt vildt - du må anke afgørelsen...

Uhh det lyder godt nok til at være nogle voldsomme smerter du får  er det kun dig der står for rengøringen hjemme ved jer? eller bor du ikke sammen med din kæreste?

Jeg ved ikke om jeg anker...nu vil jeg lige få snakket med min hjemmehjælper om det....somregel tilpasser hun rengøringen til hvad mine behov er. Så jeg håber lidt på at jeg får gulvvask hver 3. uge. Hvis det ikke kan passe ind, så må jeg jo anke

Anmeld

19. marts 2011

klmf

Carina1977 skriver:

Uhh det lyder godt nok til at være nogle voldsomme smerter du får  er det kun dig der står for rengøringen hjemme ved jer? eller bor du ikke sammen med din kæreste?

Jeg ved ikke om jeg anker...nu vil jeg lige få snakket med min hjemmehjælper om det....somregel tilpasser hun rengøringen til hvad mine behov er. Så jeg håber lidt på at jeg får gulvvask hver 3. uge. Hvis det ikke kan passe ind, så må jeg jo anke

Det er de der side-til-side bevægelser med belastning, der tager livet af mig. Kan godt støvsuge fx... Jeg passer et fuldtidsjob som sygeplejerske, så kan ikke sådan lige gå og få morfin hver dag så prioriterer meget hvad jeg skal risikere flere smerter på - og Lars er fantastisk til alt, undtagen rengøring

Anmeld

19. marts 2011

Koen.

Her bliver der vasket 2-3 gange i ugen, for når lærke spiser er det altså med tallerken,bord, gulv ja hele møllen bliver brugt

Anmeld

19. marts 2011

Carina1977

lotchen skriver:

Det er de der side-til-side bevægelser med belastning, der tager livet af mig. Kan godt støvsuge fx... Jeg passer et fuldtidsjob som sygeplejerske, så kan ikke sådan lige gå og få morfin hver dag så prioriterer meget hvad jeg skal risikere flere smerter på - og Lars er fantastisk til alt, undtagen rengøring

hehe ja det er ikke alle mænd der er gode til rengøring

Ja når man arbejder, så skal man passe på med, hvor meget medicin man går og tager. Det kan jo også sløve en....det ved jeg morfin gør ved mig.

Anmeld

19. marts 2011

M&F&C

Her er der gulvvask 1-2 gange om ugen - og gerne dagligt omkring spisebord og køkken. For selvom min datter spiser pænt, sker det jo nogen gange at der falder lidt mad ned ... og det er bare ikke særligt lækkert med et fedtet trægulv ... og jeg er så kluntet at jeg næsten dagligt spilder noget på gulvet i køkkenet

Anmeld

19. marts 2011

klmf

Carina1977 skriver:

hehe ja det er ikke alle mænd der er gode til rengøring

Ja når man arbejder, så skal man passe på med, hvor meget medicin man går og tager. Det kan jo også sløve en....det ved jeg morfin gør ved mig.

Heldigvis længe siden jeg har haft brug for oxynorm, men det er også fordi jeg går uden om de ting jeg ved jeg ikke kan klare uden flere smerter. Har ondt hele tiden, men man behøver jo ikke gøre det værre Vil også gerne arbejde 'normalt' så længe jeg kan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.