Jeg vil så sige, at jeg 100% er imod, rygning under graviditet - det er ikke i orden overhovedet! Der er hjælp at hente allevegne hvis man virkelig vil men der er rigtig mange der ikke kan magte, at stoppe - jeg var desværre selv en af dem! 
Generelt synes jeg da, at det er nævneværdigt at rygende forældre nødvendigvis ikke udsætter deres børn for røg? De fleste ryger jo udenfor i dag og dermed udsætter de da ikke deres børn for rygning. Herfor synes jeg ikke man kan sammenligne forældre der byder deres børn en usund levevis i form af kost med forældre der ryger ude i haven men ellers tilbyder deres børn en sund og indholdsrig kost i hverdagen?
meget vel, at du ryger udenfor. Men medmindre du skifter tøj og går i bad derude, så har du alle skadelige partikler med ind igen. Det eneste du egentlig bekytter dit barn imod er selve røgen og lugten.
Så det kan da godt være, at dine børn får sund mad, men de får altså også lige et skud farlige partikler ned i luftvejene samtidig. Det er sundhedsskadeligt for dem, og så ser jeg slet ikke, hvad du har at udsætte på den anden familie. ISÆR ikke når du har røget under graviditeten.
I mine øjne skal man være fandens perfekt for, at feje sådan foran andre folks døre
Anmeld