Albertesmor skriver:
Det er da noget en påstand at komme med.
Jeg vælger bare mine kampe med omhu, hvis jeg skulle anklage folk der spiser 5 is eller mere om ugen, familier der går på mcdonalds 3 gange om ugen osv osv så kunne jeg da have nok at holde øje med, jeg tror simpelthen ikke på at der er nogen børn i dagens Danmark der lider af fejl eller underernæring uden at der er andre svigt med inde ovre.
Jeg fristes til at spørge hvem der kan og skal bedømme om et barn lider af fejlernæring uanset hvilken levevis de er på
i denne debat kunne man have hevet kernesund familiens levevis frem som eksempel på fejlernæring da det er meget tydeligt at børn på denne kost lider markant mere af under og fejlernæring, end børn på alm kostpyramide kost
jeg bryder mig ikke om et big brother samfund hvor vi skal pege fingre af hinanden fordi andre ikke gør tingene som vi lige selv har valgt at gøre.
Så ja som udgangspunkt vælger jeg at stole på fagfolkene
og bruger min sunde fornuft hvis jeg ser noget uhensigtsmæssigt

Har en veninde som arbejder på en børneafdeling. Hun siger at de aldrig har fået flere børn ind med fejlernæring som nu. MEN det er pudsigt nok IKKE dem, man her peger fingre ad, det er de fantastisk sunde, der ryger ind, fordi forældrene ikke kan finde ud af, at erstatte de vitaminer man mister ved at udelukke noget fra sin kost.
Hvem skal man så anmelde? Dem med McD, eller dem der lever for fanatisk den anden vej?
Anmeld