Hvem skal ud af X-faktor i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

slettet_7530

Perl skriver:

Jeg synte babou skal ud... jeg kan ikke forstå så mange stemmer på Patricia.. er der nogen som har et stort problem med hende fordi hun er lidt anderledes.. hun er da den med den strøste stemme syntes jeg.. Jeg er dog mest til Sarah som vinder tror jeg.. Patricia skal nok klare sig..

Jeg må indrømme jeg også sidder lidt og tænker om det er janteloven der træder i kraft her, sexet kvinde der ikke er modelsmuk men har sit eget mystiske jeg og som kan synge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

mulle7430

merle2010 skriver:

anne-louise skal uuuuuuddddd.... jeg hepper på sarah og babou det er da de bedste....

helt enig

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Baby-støv skriver:

Jeg holder på ingen i år... De er tabt for talent i forhold til sidste år. De kommer ikke i nærheden af Jesper eller Thomas.

Er virkelig skuffet over X factor i år...  Intet talent

Der var mange rigtig gode med til audition....desværre valgte de mange af de forkerte ud

Anmeld

18. marts 2011

twinny

Carina1977 skriver:

Der var mange rigtig gode med til audition....desværre valgte de mange af de forkerte ud

Enig.... Jeg var vild med hende rock kvinden, der havde sin datter med.. Men hun gik ikk videre...

Men jeg synes slet ikk de er så gode igår. og det er blevet meget mere poppet... Sidste år var det meget mere coldplay og lignende... meget bedre.. HEhe

Anmeld

18. marts 2011

morethanperfect

Perl skriver:

hvem er lige danmarks mest populære i øjeblikket? Medina.. og er der nogen som taler sig igennem en sang så er det da hende!? syntes Patricia er god..

Jeg kan ik li hende ..

Hver sin smag heldigvis 

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Baby-støv skriver:

Enig.... Jeg var vild med hende rock kvinden, der havde sin datter med.. Men hun gik ikk videre...

Men jeg synes slet ikk de er så gode igår. og det er blevet meget mere poppet... Sidste år var det meget mere coldplay og lignende... meget bedre.. HEhe

For mange år siden, havde de et program der hed idols (ikke den amerikanske, men den danske) Og det var godt synes jeg. Der kunne alle nemlig synge, og jeg syntes der var mere kvalitet over det. Men det var så også over en længere periode de viste det.

Kunne godt tænke mig, hvis de sendte sådan noget igen.

Anmeld

18. marts 2011

FrkT

YESSSSSS så røg hende der slet slet slet ikke kan synge endelig ud, JUBIIIIIIIIII 

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Jaaaaah så røg Patricia ud   

Anmeld

18. marts 2011

oerbaek

Carina1977 skriver:

Anmeld

18. marts 2011

saxa

Carina1977 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.