Hvem skal ud af X-faktor i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

FrkT

Albertesmor skriver:

Nå men synge kan hun altså, ellers var hun nok ikke nået dertil hvor hun gjorde

Jo, for de har hele tiden kørt på at hun var med fordi hun havde X-Factor - altså var anderledes. Ikke fordi hun kunne synge.

Og hvorvidt hun kan synge eller ej er jo en meningssag. Og jeg mener bestemt IKKE hun kan synge.... og det gør kæresten heller ikke, og han har et par venner som arbejder indenfor den professionelle musikverden, og de mener HELLER ikke hun kan synge. Så det er der mange der mener hun ikke kan, som du også kan læse her i tråden at størstedelen faktisk mener hun ikke kan  Men vi har alle ret til vores mening. Jeg er bare glad for hun er ude i hvert fald. LYKKELIG endda! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

wamse

Carina1977 skriver:

Hvem var det nu?

Rasmus 

Anmeld

18. marts 2011

*Toffee*

Albertesmor skriver:

Det jeg ikke kan forholde mig til er at folk har en idè om hvordan hun er som person og derfor stemmer på hende  det tangere da janteloven

Nåå.. Bum bum.. Jeg ved ikke om jeg vil betegne det som jantelov, men mener måske nok lidt at fokus er forkert. For hvordan man er som person burde selvfølgelig ikke have betydning for hvor langt man når i X-factor.

Jeg tror bare heller ikke vi kan komme uden om at apperence betyder meget på en scene. Jeg synes dog hun fremtræder fint nok og ikke specielt særpræget. Det kommer først når hun synger.

så jow vi er nok lidt enige

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

wamse skriver:

Rasmus 

Åhh ja Rasmus-drengen.....han var altså også god  Blev så skuffet da han røg ud.

Anmeld

18. marts 2011

wamse

Carina1977 skriver:

Åhh ja Rasmus-drengen.....han var altså også god  Blev så skuffet da han røg ud.

Det gjorde jeg seriøst også, synes virkelig drengen har charme og talent 

Anmeld

18. marts 2011

L.J.L

FrkT skriver:

Jo, for de har hele tiden kørt på at hun var med fordi hun havde X-Factor - altså var anderledes. Ikke fordi hun kunne synge.

Og hvorvidt hun kan synge eller ej er jo en meningssag. Og jeg mener bestemt IKKE hun kan synge.... og det gør kæresten heller ikke, og han har et par venner som arbejder indenfor den professionelle musikverden, og de mener HELLER ikke hun kan synge. Så det er der mange der mener hun ikke kan, som du også kan læse her i tråden at størstedelen faktisk mener hun ikke kan  Men vi har alle ret til vores mening. Jeg er bare glad for hun er ude i hvert fald. LYKKELIG endda! 

Wauw så tre af Danmarks største musikalske talenter (dommerne) har da godt nok taget fuldstændig fejl så når de allesammen siger at hun var en af de bedste sangere i programmet

Anmeld

18. marts 2011

Silvermist

Hvor er jeg dog bare tilfreds med reultatet. Jeg ønskede Patricia ud 100% på baggrund af hendes "sangevne". Jeg synes at det er sørgeligt at høre alle de fantastiske numre når hun gør dem til sine egne

Jeg elsker derimod Sarah. Jeg synes bare at hun er for cool. Hun har en rigtig fed sangstemme og desuden er hun en fantastisk performer.

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

wamse skriver:

Det gjorde jeg seriøst også, synes virkelig drengen har charme og talent 

Hvis han virkelig vil det der, så skal han også nok en dag, kunne blive til noget indenfor musikken  Hvis han går efter det, så tror jeg også vi hører mere fra ham

Anmeld

18. marts 2011

L.J.L

Super flot gået af patricia at hun gik så langt glæder mig til at høre hendes egne numre! Nu håber jeg at annelouise kan få sparket miniputterne hjem i seng så de voksne kan få lov at lege

Anmeld

18. marts 2011

FrkT

linselouise skriver:

Wauw så tre af Danmarks største musikalske talenter (dommerne) har da godt nok taget fuldstændig fejl så når de allesammen siger at hun var en af de bedste sangere i programmet

Jeg siger ikke de tager fejl. Men jeg siger at noget som musik og sangsmag er meget individuelt/personligt, derfor har alle ret til hver deres mening. Og bare fordi der er nogle dommere i musikverdenen der mener hun kan synge, så behøver det bestemt ikke betyde at hun KAN, for det er deres mening. Min mening er at hun ikke kan. Din er måske at hun kan. Tante Gerda mener måske ikke at hun kan, og sådan kan vi blive ved. Havde det været 3 andre dommere kunne det være ingen af dem syntes hun kunne synge... det er ikke til at vide. Men uanset hvad er hun heldigvis ude! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.