Hvem skal ud af X-faktor i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

wamse

Carina1977 skriver:

Ok....fik du dem så renset? hehe

Jeg tror altså at jeg skal have gang i en højtryksrenser, hvis jeg skal ændre mening om Sarah 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Fru Dinesen

Hvor er det fedt fedt fedt .... Nu glæder jeg mig rigtig meget til at se det på fredag Jubiiii magtede bare slet ikke Patricia 

Go go Sara 

Anmeld

18. marts 2011

*Toffee*

Albertesmor skriver:

Jeg må indrømme jeg også sidder lidt og tænker om det er janteloven der træder i kraft her, sexet kvinde der ikke er modelsmuk men har sit eget mystiske jeg og som kan synge

For mit vedkommende har det INTET med jantelov at gøre, at jeg i hvert program har stemt Patricia ud.

For mig er det fuldstændig ligegyldigt at hun er køn, anderledes osv. Det jeg vægter højest er at hun, ifølge min smag, maltrakterede den allerførste sang, fuldstændigt, hun sang i live programmerne, den næste var ikke meget bedre.

Jeg kan godt høre at hun kan synge rent, men hun synger altså ikke efter min smag og så er det vel okay at mene hun er den ringeste?

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

wamse skriver:

Jeg tror altså at jeg skal have gang i en højtryksrenser, hvis jeg skal ændre mening om Sarah 

Ok har du sådan en? For jeg tror virkelig der er noget der sidder meget godt fast i dine ører  

Men Patricia røg da ud, og så vidt jeg husker er vi meget enige om, at hende ville vi gerne have ud

Anmeld

18. marts 2011

merle2010

I må ikke være så onde ved patricia hun synger så specielt og fint.. hun er ikke min favorit, men tror bestemt at hun får lavet sit eget musik som er totalt fedt.. det kan godt være at hun er sær og anderledes, men det er sku da bare fedt at turde være sig selv hun er min mands favorit, og den sang hun sang idag, tiden går baglæns, det lød sku da SUPER fedt.. hun sang næsten bedre end originalen... jeg skal i hvert fald have hendes plade.. HELT SIKKERT....

Anmeld

18. marts 2011

slettet_7530

Toffi skriver:

For mit vedkommende har det INTET med jantelov at gøre, at jeg i hvert program har stemt Patricia ud.

For mig er det fuldstændig ligegyldigt at hun er køn, anderledes osv. Det jeg vægter højest er at hun, ifølge min smag, maltrakterede den allerførste sang, fuldstændigt, hun sang i live programmerne, den næste var ikke meget bedre.

Jeg kan godt høre at hun kan synge rent, men hun synger altså ikke efter min smag og så er det vel okay at mene hun er den ringeste?

Det jeg ikke kan forholde mig til er at folk har en idè om hvordan hun er som person og derfor stemmer på hende  det tangere da janteloven

Anmeld

18. marts 2011

wamse

Carina1977 skriver:

Ok har du sådan en? For jeg tror virkelig der er noget der sidder meget godt fast i dine ører  

Men Patricia røg da ud, og så vidt jeg husker er vi meget enige om, at hende ville vi gerne have ud

ha ha, ja hende var vi helt enige om, men hvem der vinder nu, er for mig ligemeget, for min favorit røg ud forrige gang 

Anmeld

18. marts 2011

FrkT

Albertesmor skriver:

Det jeg ikke kan forholde mig til er at folk har en idè om hvordan hun er som person og derfor stemmer på hende  det tangere da janteloven

Jeg stemmer hende ikke ud udelukkende på hendes personlighed. Stemmer hende ud 80-90% fordi hun bare SLET IKKE KAN SYNGE! Og 10-20% pga. hendes i mine øjne meget underlige, på den trælse måde, personlighed. Så det er altså helt klart hovedsageligt fordi jeg ikke synes hun kan synge. Det andet er bare oveni!

Anmeld

18. marts 2011

slettet_7530

FrkT skriver:

Jeg stemmer hende ikke ud udelukkende på hendes personlighed. Stemmer hende ud 80-90% fordi hun bare SLET IKKE KAN SYNGE! Og 10-20% pga. hendes i mine øjne meget underlige, på den trælse måde, personlighed. Så det er altså helt klart hovedsageligt fordi jeg ikke synes hun kan synge. Det andet er bare oveni!

Nå men synge kan hun altså, ellers var hun nok ikke nået dertil hvor hun gjorde

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

wamse skriver:

ha ha, ja hende var vi helt enige om, men hvem der vinder nu, er for mig ligemeget, for min favorit røg ud forrige gang 

Hvem var det nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.