Hvem skal ud af X-faktor i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

morethanperfect

smillaluna skriver:

Yt med Patricia!!!! Pigen kan jo ikke synge

Nej det kan hun altså ikke .. Hun er alt for mærkelig ..  Hun snakker nærmest i stedet for og synge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

FrkT

Nemlig....alle de andre der mener det modsatte....de skal have renset ører...yep  

Nemlig! Synes også Annelouise er god. Men Sarah skal vinde!

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

FrkT skriver:

Nemlig! Synes også Annelouise er god. Men Sarah skal vinde!

Nemlig  og det er jeg faktisk også ret sikker på at hun gør.

Anmeld

18. marts 2011

FrkT

Albertesmor skriver:

Helt ærligt mener du så selv du kan sætte en betegnelse som sindsyg på en person du har set maks 4 minutter en gang om ugen de sidste x antal uger

Det ved jeg ikke lige. Men det var heller ikke det jeg kaldte hende, kaldte hende underlig, anderledes og mystisk i sådan en grad at det er nærmest sindssygt. Ikke at HUN er sindssyg, men at hun er sindssygt underlig, anderledes og mystisk. Forstår du? 

Men min mening er baseret ud fra hvad jeg har set, det samme er folk der har en positiv mening omkring hende jo, og de har jo ikke set mere til hende end jeg har (med mindre man kender hende privat selvfølgelig).

Anmeld

18. marts 2011

FrkT

Carina1977 skriver:

Nemlig  og det er jeg faktisk også ret sikker på at hun gør.

Det tror jeg også godt hun kunne... og jeg HÅBER det!

Anmeld

18. marts 2011

Lillefe

Jeg synte babou skal ud... jeg kan ikke forstå så mange stemmer på Patricia.. er der nogen som har et stort problem med hende fordi hun er lidt anderledes.. hun er da den med den strøste stemme syntes jeg.. Jeg er dog mest til Sarah som vinder tror jeg.. Patricia skal nok klare sig..

Anmeld

18. marts 2011

Lillefe

morethanperfect skriver:

Nej det kan hun altså ikke .. Hun er alt for mærkelig ..  Hun snakker nærmest i stedet for og synge 

hvem er lige danmarks mest populære i øjeblikket? Medina.. og er der nogen som taler sig igennem en sang så er det da hende!? syntes Patricia er god..

Anmeld

18. marts 2011

twinny

Jeg holder på ingen i år... De er tabt for talent i forhold til sidste år. De kommer ikke i nærheden af Jesper eller Thomas.

Er virkelig skuffet over X factor i år...  Intet talent

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

Jeg vil så sige at den sang Anne Louise sang til sidst "New York" var dælme rigtig flot sunget

Ligesom jeg var helt fortryllet over den sidste sang, som Sarah sang

Anmeld

18. marts 2011

merle2010

HOLD DA KÆFT HVOR ER BABOU FOR SEJ IDAG holder normalt med sarah men babou har slået benene væk under mig idag... og sikke et fedt tema med dj´s... for fedt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.