Hvem skal ud af X-faktor i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

skønneunger

linselouise skriver:

Wauw så tre af Danmarks største musikalske talenter (dommerne) har da godt nok taget fuldstændig fejl så når de allesammen siger at hun var en af de bedste sangere i programmet

lige mine ord selvfølgelig kan hun da synge men om det er din eller andres smag.......

personligt syntes jeg showet kommer til at mangle hende ja hun var min favorit, hun var anderledes havde en personlighed og gjorde sangene til hendes egne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

L.J.L

FrkT skriver:

Jeg siger ikke de tager fejl. Men jeg siger at noget som musik og sangsmag er meget individuelt/personligt, derfor har alle ret til hver deres mening. Og bare fordi der er nogle dommere i musikverdenen der mener hun kan synge, så behøver det bestemt ikke betyde at hun KAN, for det er deres mening. Min mening er at hun ikke kan. Din er måske at hun kan. Tante Gerda mener måske ikke at hun kan, og sådan kan vi blive ved. Havde det været 3 andre dommere kunne det være ingen af dem syntes hun kunne synge... det er ikke til at vide. Men uanset hvad er hun heldigvis ude! 

Smiler det giver så ikke meget mening, men ok hver sin smag og ja godt hun er ude så hun kan focusere på noget mere seriøst end x-factor

Anmeld

18. marts 2011

slettet_7530

FrkT skriver:

Jo, for de har hele tiden kørt på at hun var med fordi hun havde X-Factor - altså var anderledes. Ikke fordi hun kunne synge.

Og hvorvidt hun kan synge eller ej er jo en meningssag. Og jeg mener bestemt IKKE hun kan synge.... og det gør kæresten heller ikke, og han har et par venner som arbejder indenfor den professionelle musikverden, og de mener HELLER ikke hun kan synge. Så det er der mange der mener hun ikke kan, som du også kan læse her i tråden at størstedelen faktisk mener hun ikke kan  Men vi har alle ret til vores mening. Jeg er bare glad for hun er ude i hvert fald. LYKKELIG endda! 

Anmeld

18. marts 2011

slettet_7530

Toffi skriver:

Nåå.. Bum bum.. Jeg ved ikke om jeg vil betegne det som jantelov, men mener måske nok lidt at fokus er forkert. For hvordan man er som person burde selvfølgelig ikke have betydning for hvor langt man når i X-factor.

Jeg tror bare heller ikke vi kan komme uden om at apperence betyder meget på en scene. Jeg synes dog hun fremtræder fint nok og ikke specielt særpræget. Det kommer først når hun synger.

så jow vi er nok lidt enige

Anmeld

18. marts 2011

slettet_7530

linselouise skriver:

Wauw så tre af Danmarks største musikalske talenter (dommerne) har da godt nok taget fuldstændig fejl så når de allesammen siger at hun var en af de bedste sangere i programmet

Anmeld

18. marts 2011

FrkT

linselouise skriver:

Smiler det giver så ikke meget mening, men ok hver sin smag og ja godt hun er ude så hun kan focusere på noget mere seriøst end x-factor

Hvis hun synes det er så useriøst, hvorfor så melde sig til det?  

Anmeld

18. marts 2011

slettet_7530

linselouise skriver:

Super flot gået af patricia at hun gik så langt glæder mig til at høre hendes egne numre! Nu håber jeg at annelouise kan få sparket miniputterne hjem i seng så de voksne kan få lov at lege

Anmeld

18. marts 2011

L.J.L

FrkT skriver:

Hvis hun synes det er så useriøst, hvorfor så melde sig til det?  

Jeg tror ikke hun synes det er useriøst det var mig der skrev det

Anmeld

18. marts 2011

Josesmor

linselouise skriver:

Super flot gået af patricia at hun gik så langt glæder mig til at høre hendes egne numre! Nu håber jeg at annelouise kan få sparket miniputterne hjem i seng så de voksne kan få lov at lege

Hmm.... jeg er nu noget træt at de der miniput´s kommentarer.. De skal vel også vise hvad de kan når under 25 er med i konkurrencen!!! Eller MÅ de bare ik vinde???

Anmeld

19. marts 2011

Lillefe

Albertesmor skriver:

Jeg må indrømme jeg også sidder lidt og tænker om det er janteloven der træder i kraft her, sexet kvinde der ikke er modelsmuk men har sit eget mystiske jeg og som kan synge

Ja lige netop sådan tænker jeg også.. og nu er jeg selv en af de kvinder (dog ikke sanger) som altid er blevet stemt ud fordi jeg altid har sagt min mening og været mig selv... så har andre kvinder tit ikke kunne lide mig, og ærligt syntes ikke jeg havde gjort dem noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.