Hvem skal ud af X-faktor i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Zafir

Heise skriver:

ja det synes jeg nu også (mht annelouise). kan ikke forstå de ikke ku li det??

men sidst var hun ikke særlig god......

sarah synger ikke vildt godt, men hun har "et eller andet andet"

glæder mig i hvert fald til at se det... hvis min migræne så bare kunne forsvinde

Den der version af sweet dreams... Cool!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

FrkT

Carina1977 skriver:

Og så skal Sarah iøvrigt vinde. Jeg synes altså hun har en fed sangstemme

Uhhh vi er HELT enige. EEEEELSKER Sarah, og jeg synes hun har en mega FED stemme. Og Patricia kan bare slet ikke synge!

Anmeld

18. marts 2011

slettet_7530

Patricia skal ud. Hun kan SLET SLET SLET ikke synge, føj hvor lyder det elendigt når hun forsøger. Og så virker hun som det mest underlige (på den dårlige måde) menneske. Nej, hun skal bare UD og det har hun skulle rigtig længe! NU må hun fandme ryge ud!

Det er da den mest underlige observation jeg endnu har stødt på  gider du uddybe det ??

Anmeld

18. marts 2011

morethanperfect

CVVE skriver:

Jeg håber PATRICIA ryger UD! syntes virkelig hun var skidt og kan ikke klare hende

ENIG !!  Hun gjorde det virkelig dårlig her til aften .. Sådan er det bare . 

Anmeld

18. marts 2011

Faith

Yt med Patricia!!!! Pigen kan jo ikke synge

Anmeld

18. marts 2011

FrkT

Albertesmor skriver:

Det er da den mest underlige observation jeg endnu har stødt på  gider du uddybe det ??

Kan da prøve. Synes hun er underlig (anderledes/mystisk) på en måde så det tangerer til sindssygt. Kan slet ikke klare hende! Og så kan hun overhovedet ikke synge. Hun kan tage en hvilken som helst fantastisk sang og gøre den til den mest elendige, som min kat kunne synge bedre!

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

wamse skriver:

Ha ha ha, næ det har jeg da glemt, og jeg har endda købt vatpinde 

Jeg må hellere få det gjort inden kl. 20 så 

Ok....fik du dem så renset? hehe

Anmeld

18. marts 2011

Carina1977

FrkT skriver:

Uhhh vi er HELT enige. EEEEELSKER Sarah, og jeg synes hun har en mega FED stemme. Og Patricia kan bare slet ikke synge!

Nemlig....alle de andre der mener det modsatte....de skal have renset ører...yep  

Anmeld

18. marts 2011

slettet_7530

FrkT skriver:

Kan da prøve. Synes hun er underlig (anderledes/mystisk) på en måde så det tangerer til sindssygt. Kan slet ikke klare hende! Og så kan hun overhovedet ikke synge. Hun kan tage en hvilken som helst fantastisk sang og gøre den til den mest elendige, som min kat kunne synge bedre!

Helt ærligt mener du så selv du kan sætte en betegnelse som sindsyg på en person du har set maks 4 minutter en gang om ugen de sidste x antal uger

Anmeld

18. marts 2011

L.J.L

FrkT skriver:

hmm... Jeg synes at Patricia virker som et super sødt og ydmygt menneske med rigtig god stil, og så synes jeg iøvrigt at hun synger som en engel.

Sjovt som man kan have sådan en forskellig opfattelse af folk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.