Dejlig mops tæve sælges. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Bare mig..

Melbek skriver:

Hvor er hun bare kær... Hun er desværre bare alt for dyr, til jeg kan tage hende. Og så er det måske heller ikke det bedste tidspunkt, med endnu en baby på vej

Tak Nej, det er det nok ikke så.. Hun kræver meget opmærksomhed, men opmærksomhed, som lidt større børn også ville kunne give hende.. Held og lykke med den lille ny

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

s-mor

Hvor er hun dejlig Hun måtte meget gerne bo hos os, der er både hus, have og børn, men desværre har jeg ikke råd til det beløb du ønsker.

Held og lykke med at finde et godt hjem til hende

Anmeld

17. marts 2011

Isabella_mor

hehe hvad sker der lige for tunge action.. hvor er hun smuk og kær.. hun ville passe SÅ godt sammen med vores lille Obi (somogså er en mops, bare i sort).. men vi bor desværre kun i en toværelses, og vi har jo også lille Villads...

Ihhh jeg HÅBER at du får hende solgt.. (og jo du kan sagtens finde nogen som rigtig gerne vil have hende for de 6000 som hun koster, stamtavle eller ej)

det er billigt for en mops.. jeg gav selv 6700 for min moppedreng, og han er også uden stamtavle... og han er simpelthen ALLE pengene værd.. det er så dejlig en hund og de har bare SÅ meget personlighed jeg vil rigtig gerne have en til så de kan holde hinanden med selvskab, men pladsen er trang... 

Anmeld

17. marts 2011

Fenja09

Hvor ser hun bare skøn ud!

Jeg har altid ønsket mig en Mops, men vi har desværre en tæve i forvejen og har baby på vej + 2 katte, så det er nok desværre ikke det rette tidspunkt for os lige nu, ellers havde jeg godt nok overvejet det! Plads og kærlighed har vi masser af, det er bare det med tiden

Og så vil jeg lige sende dig en kærlig tanke - kan godt forstå at det er hårdt for dig at skulle af med hende, men det vigtigste er at hun får et godt hjem, hvor der er plads, tid og overskud til hende, samt masser af kærlighed.

Mht. prisen så synes jeg det er ganske fint, at du har sat den "højt", så kan du altid vurdere køber og pris når den tid kommer. Prisen sorterer nemlig lidt i folk

/Fenja

Anmeld

17. marts 2011

Bare mig..

isabellamor skriver:

hehe hvad sker der lige for tunge action.. hvor er hun smuk og kær.. hun ville passe SÅ godt sammen med vores lille Obi (somogså er en mops, bare i sort).. men vi bor desværre kun i en toværelses, og vi har jo også lille Villads...

Ihhh jeg HÅBER at du får hende solgt.. (og jo du kan sagtens finde nogen som rigtig gerne vil have hende for de 6000 som hun koster, stamtavle eller ej)

det er billigt for en mops.. jeg gav selv 6700 for min moppedreng, og han er også uden stamtavle... og han er simpelthen ALLE pengene værd.. det er så dejlig en hund og de har bare SÅ meget personlighed jeg vil rigtig gerne have en til så de kan holde hinanden med selvskab, men pladsen er trang... 

Ja, jeg tror heller ikke, at prisen er heeelt urimeligt.. Men nu må vi se

Ja, det er en fantastisk race, og elsker hende også bare så meget.. Det gør så ondt, virkeligt ondt.. Jeg kan slet slet ikke holde det ud!!

Anmeld

17. marts 2011

Bare mig..

Fenja09 skriver:

Hvor ser hun bare skøn ud!

Jeg har altid ønsket mig en Mops, men vi har desværre en tæve i forvejen og har baby på vej + 2 katte, så det er nok desværre ikke det rette tidspunkt for os lige nu, ellers havde jeg godt nok overvejet det! Plads og kærlighed har vi masser af, det er bare det med tiden

Og så vil jeg lige sende dig en kærlig tanke - kan godt forstå at det er hårdt for dig at skulle af med hende, men det vigtigste er at hun får et godt hjem, hvor der er plads, tid og overskud til hende, samt masser af kærlighed.

Mht. prisen så synes jeg det er ganske fint, at du har sat den "højt", så kan du altid vurdere køber og pris når den tid kommer. Prisen sorterer nemlig lidt i folk

/Fenja

Det var også en af de ting vi tænkte på

Nej, så er det nok ikke så godt med en hund mere.. Men det går nok også.. Heldigvis haster det på ingen måde, men hun skal hjem til npgen andre inden længe, for hun går og er SÅ ked af det

Anmeld

17. marts 2011

Isabella_mor

Nicolinesmor170510 skriver:

Ja, jeg tror heller ikke, at prisen er heeelt urimeligt.. Men nu må vi se

Ja, det er en fantastisk race, og elsker hende også bare så meget.. Det gør så ondt, virkeligt ondt.. Jeg kan slet slet ikke holde det ud!!

jeg føler virkelig VIRKELIG med dig.

jeg havde skudt mig selv hvis det var jeg skulle stå i den situation. men jeg kan godt se at når du står alene med barn. så er det svært også at skulle ud med hund osv.. jeg har også selv svært ved at gå med hunden når kæresten lige blir på arbejdet lidt ekstra...  

men jeg har ikke lyst til at gå af med min hund...  aldrig i livet...

Anmeld

17. marts 2011

Bare mig..

isabellamor skriver:

jeg føler virkelig VIRKELIG med dig.

jeg havde skudt mig selv hvis det var jeg skulle stå i den situation. men jeg kan godt se at når du står alene med barn. så er det svært også at skulle ud med hund osv.. jeg har også selv svært ved at gå med hunden når kæresten lige blir på arbejdet lidt ekstra...  

men jeg har ikke lyst til at gå af med min hund...  aldrig i livet...

Sådan havde jeg det også.. Jeg ville aldrig gå af med hende.. koste hvad det vil.. men nu der vores hverdag også bare meget anderledes ud end da vi fik hende.. Planen om at få børn "allerede" nu, var slet ikke det vi havde regnet med.. Da vi fik Emma, var hun vores barn og vi ville først have børn/barn når vi begge var uddannet, havde hus osv osv, men det blev anderledes..

Jeg VIL virkelig heller ikke af med hende, men det er jo som sagt, egentlig heller ikke min hund mere, i og med hun bor ved min eks, og jeg ikke må have hund her.. Men jeg har heller ikke tid til hende.. Men det gør bare så fandens ondt det her

Anmeld

18. marts 2011

Kief31

Dictes mor skriver:

Det er jo netop derfor prisen er sat så høj kan jeg forestille mig, så undgår man at de ender sådan et sted, for det vil de ikke give for en tæve. Jeg håber, I kommer af med hende, og at hun kommer til et fantastisk sted! 

For folk der vil lave penge på hunde er 6000 ikke det der skiller dem ad.. En toårig mops, lige klar til avl, en populær race nem at sælge hvalpe efter.. Den kan nemt få to kuld om året, måske 5 hvalpe pr gang af 8-10000 kr, så er de 6000 invisteret godt.

Men folk der vil have en familiehund, vil da ikke give 6000 for en toårig hund, som muligvis ikke er renracet, uden stamtavle og hvem ved problemhund?? Der er masser af hunderacer med DKK stamtavle til 7-9000,- Jeg har selv lige købt ny hvalp.. Og så har man oveni købet to års garanti..

Anmeld

18. marts 2011

Tkcuf

Har du sat den ind på Hundegalleri?

Må dog sige jeg aldrig har set en voksen tavleløs hund solgt til den pris. Vi gik selv af med vores hund helt gratis fordi vi fandt den perfekte familie- det var lige før jeg også havde foræret dem vores børn også Håber i finder en ligeså perfekt og kærlig familie til jeres mopsepige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.