Dejlig mops tæve sælges. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.111 visninger
67 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Bare mig..

Hej..

Det her er virkelig hårdt at skrive, og jeg er så meget i tvivl om om det nu er det rigtige.. Men det må det være!!

Da mig og min ekskæreste gik fra hinanden, beholdte han Emma, da jeg ikke må have hun di min nye lejlighed, og jeg heller ikke ville have tid til hende, når jeg har Nicoline hver dag.

Det går af h til, for hun gøer hele tiden (har hun aldrig gjort før) hun sover hele tiden.. Ja, hun har det bare ikke godt der mere, så nu skal hun ud til en familie der kan give hende det hun ikke kan få nu.. NOK kærlighed, tid og så mangler hun børn omkring sig, og en have hun kan rende i.

Har du det, og kan tilbyde hende et godt og BLIVENDE hjem, så kontakt mig meget gerne!

Hun koster 6000 kr, men hjem før pris....

Hun har ikke stambog, men ellers er alt passet og plejet ved hende! Hun har også pas...

Hun er 2 år gammel

HUN ER FOR DEJLIG!!! OG HVOR GØR DET HER BARE SKIDEHAMRENDE ONDT INDEN I!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Christopher&Andreas

Nicolinesmor170510 skriver:

Hej..

Det her er virkelig hårdt at skrive, og jeg er så meget i tvivl om om det nu er det rigtige.. Men det må det være!!

Da mig og min ekskæreste gik fra hinanden, beholdte han Emma, da jeg ikke må have hun di min nye lejlighed, og jeg heller ikke ville have tid til hende, når jeg har Nicoline hver dag.

Det går af h til, for hun gøer hele tiden (har hun aldrig gjort før) hun sover hele tiden.. Ja, hun har det bare ikke godt der mere, så nu skal hun ud til en familie der kan give hende det hun ikke kan få nu.. NOK kærlighed, tid og så mangler hun børn omkring sig, og en have hun kan rende i.

Har du det, og kan tilbyde hende et godt og BLIVENDE hjem, så kontakt mig meget gerne!

Hun har ikke stambog, men ellers er alt passet og plejet ved hende! Hun har også pas...

Hun er 2 år gammel

Den her fortjener en KÆMPE OPPER!!!!!!!!!!!!!! har stået der hvor du gør det gør så ondt vores var en kæmpe berner han vores dreng er desværre allergisk øv

håber i finder et godt sted som vi gjorde

Anmeld

17. marts 2011

Kruse90

årrh gid jeg havde råd.
hun er godt nok dejlig

Anmeld

17. marts 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Hun er godt nok lækker

Elsker den race, og de er simpelthen så skønne

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

17. marts 2011

Kief31

6000,- for en to år gammel hund uden stamtavle.. Det kan nok blive svært at finde et godt hjem så. Pas på hun ikke falder i hos en hvalpefabrik..

Anmeld

17. marts 2011

Bare mig..

gitte&christopher skriver:

Den her fortjener en KÆMPE OPPER!!!!!!!!!!!!!! har stået der hvor du gør det gør så ondt vores var en kæmpe berner han vores dreng er desværre allergisk øv

håber i finder et godt sted som vi gjorde

Tusind tak for det!

Ja, det gør så hamrende ondt.. Jeg fik hende i 18 års fødselsdagsgave, og hun er min første egen hund, så hun betyder altså bare noget specielt, og SÅ meget..

Anmeld

17. marts 2011

Bare mig..

Kief31 skriver:

6000,- for en to år gammel hund uden stamtavle.. Det kan nok blive svært at finde et godt hjem så. Pas på hun ikke falder i hos en hvalpefabrik..

Jah, men sådan er det.. Der står også "hjem før pris"...

Ja, men vi vil ud og se hvor hendes kommende ejere bor.. Jeg kan selvfølgelig ikke vide mig hundred procent sikker.. Det tror jeg ikke man kan.. Men ja, vi vil gøre vores til, at hun får et godt hjem..

Anmeld

17. marts 2011

Lisbeth85

Hvor ser den sød ud - jeg må desværre ikke have hund her, og som alenemor til en dejlig dreng på 5 mdr., så er der sgu ikke tid til en hund oveni hatten- desværre.

Håber du finder en dejlig ejer til din dejlige hun

Anmeld

17. marts 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Kender man noget til hendes forældre??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

17. marts 2011

sweet

Nicolinesmor170510 skriver:

Hej..

Hun er 2 år gammel

prøv evt at sætte hende på dba eller guloggratis.. så er der større chance for at have nogle nye hjem at vælge imellem... ved godt du skriver hjem før pris men tror desværre slet ikke du kommer i nærheden af de 6000,- for hende når hun er to år og uden stambog.-...

men håber du finder et godt hjem til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.