Dejlig mops tæve sælges. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

de-wett

Nicolinesmor170510 skriver:

Super.. Kan hun gå tur med dem og gør hun det, når nu hun har gigt? (jeg ved jo af gode grunde ikke, hvor slemt det er )

Emma hader faktisk at gå tur, fordi hun altid har skullet gå en tur når hun skulle tisse eller andet, fordi vi ikke havde en have.. Men jeg mener nu alligevel, at de skal have en gåtur engang imellem.. Helst en gang om dagen? (Hun er fin til at gå i snor, men hun gider bare ikke gå altid )

hun har gigt i alle hendes led og er på medicin for det

Hendes kæreste som hun bor med går tur med hundene hver morgenen/formiddag (han arbejder om natten, så enden når han kommer fra arbejde eller når han har sovet lidt) og ellers så lukker min søster dem ud i haven og leger lidt med dem(det hun nu kan holde til). Har haft ringet til hende men hun tog den ikke. Lige så snart hu har ringet tilbage giver jeg besked.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Bare mig..

de-wett skriver:

hun har gigt i alle hendes led og er på medicin for det

Hendes kæreste som hun bor med går tur med hundene hver morgenen/formiddag (han arbejder om natten, så enden når han kommer fra arbejde eller når han har sovet lidt) og ellers så lukker min søster dem ud i haven og leger lidt med dem(det hun nu kan holde til). Har haft ringet til hende men hun tog den ikke. Lige så snart hu har ringet tilbage giver jeg besked.

Lyder godt.. Tak..

Anmeld

18. marts 2011

Bare mig..

Kief31 skriver:

Hvorfor oprette en annonce i et debatforum, hvis man ikke ønsker en debat? Så skulle du da hellere sætte hende i dba eller gul og gratis.. En voksen hund på to år uden stamtavle, til 6000,- det er da helt vanvid.. Ingen ved om den er renracet, hvilke arvelige skavanker den har eller andet.. Og garanti hvad med den??

Ved du hvad! Jeg synes simpelthen ikke du kan være det der bekendt!

Jeg sidder her, og prøver at sælge min hund til en rigtig god køber, og jeg har faktisk ikke brug for dine latterlige kommentarer. Jeg synes det er dybt urimeligt, at du skal angribe min hund/mig på den måde!

Jeg har det så fandens skidt, med det jeg skal gøre ved hende! Og du gør det fandeme ikke lettere! Vil du venligst, lade være med at skrive på min debat mere! Tak!

Anmeld

18. marts 2011

de-wett

Ved du hvad! Jeg synes simpelthen ikke du kan være det der bekendt!

Jeg sidder her, og prøver at sælge min hund til en rigtig god køber, og jeg har faktisk ikke brug for dine latterlige kommentarer. Jeg synes det er dybt urimeligt, at du skal angribe min hund/mig på den måde!

Jeg har det så fandens skidt, med det jeg skal gøre ved hende! Og du gør det fandeme ikke lettere! Vil du venligst, lade være med at skrive på min debat mere! Tak!

hvor kan jeg godt forstå dig søde.

Det er så fandens hårdt at komme af med sin højt elskede hund også kommer der en så latterlig person ind og gør det hele meget værre  !!!

Forstår simpelthen ikke de folk som ikke kan sætte sig ind i hvordan andre folk har det. og da du oprettet annoncen/debatten lade du heller ikke skjul på at du var ked af det og træt af det  SÅ HOLD JER DOG VÆK! HVIS I IKKE HAR NOGET POSITIVT AT SIGE.

BARE FORDI DER MÅSKE ER NOGLE DER SYTES PRISEN ER FØR HØJ, MEN HALLO EN MOBSE ER IKKE BILLIG! OG DET ER EN HØJT ELSKEDE HUND. GODT SKE DEN ER 2 ÅR GAMMEL! OG? HVAD SÅ?

Anmeld

18. marts 2011

Bare mig..

de-wett skriver:

hvor kan jeg godt forstå dig søde.

Det er så fandens hårdt at komme af med sin højt elskede hund også kommer der en så latterlig person ind og gør det hele meget værre  !!!

Forstår simpelthen ikke de folk som ikke kan sætte sig ind i hvordan andre folk har det. og da du oprettet annoncen/debatten lade du heller ikke skjul på at du var ked af det og træt af det  SÅ HOLD JER DOG VÆK! HVIS I IKKE HAR NOGET POSITIVT AT SIGE.

BARE FORDI DER MÅSKE ER NOGLE DER SYTES PRISEN ER FØR HØJ, MEN HALLO EN MOBSE ER IKKE BILLIG! OG DET ER EN HØJT ELSKEDE HUND. GODT SKE DEN ER 2 ÅR GAMMEL! OG? HVAD SÅ?

Tak for din opbakning..

Det er virkelig utroligt, at man ikke er mere medmenneskelig end det..

Jaja, dem om det.. Håber det stoppede her..

Anmeld

18. marts 2011

Kief31

Dictes mor skriver:

Hun opretter jo indlægget for at komme af med sin hund ikke debat, desuden er der en del "genbrugs"-hunde til salg til den pris, det er ganske normalt. Der er ingen grund til at virke sur over, at hun skal af med sin hund.

Jeg er skam ikke sur, det virker mere som om det er trådstarter der er det. Men jeg synes folk skal være lidt realistiske, og sætte deres hund til salg for en rimelig pris. Hun skriver de ikke har tid til hunden, er det så ikke bedre at finde et hjem til den, fremfor at den skal stå til salg flere måneder, før hun opdager at jeg havde ret. Ja, der er flere hunde uden papirer til den pris, men det betyder ikke at de bliver solgt til den pris.

Anmeld

18. marts 2011

de-wett

Kief31 skriver:

Jeg er skam ikke sur, det virker mere som om det er trådstarter der er det. Men jeg synes folk skal være lidt realistiske, og sætte deres hund til salg for en rimelig pris. Hun skriver de ikke har tid til hunden, er det så ikke bedre at finde et hjem til den, fremfor at den skal stå til salg flere måneder, før hun opdager at jeg havde ret. Ja, der er flere hunde uden papirer til den pris, men det betyder ikke at de bliver solgt til den pris.

hun har også nævnt at lige pt er prisen sådan , men er sikker på hvis der er en god famile der vil købe den for 4 måske 5000 så er hun også med på den ! bare den får en god familie!!

Anmeld

18. marts 2011

Bare mig..

de-wett skriver:

hun har også nævnt at lige pt er prisen sådan , men er sikker på hvis der er en god famile der vil købe den for 4 måske 5000 så er hun også med på den ! bare den får en god familie!!

Anmeld

18. marts 2011

sweet

håber da ikke at du tog det jeg skrev med prisen på en sur måde igår... det var ihvertfald ikke sådan ment.. håber jeg fik det sagt på en pæn måde...

kan se du lige blev angrebet lidt af en anden.. så vil lige være sikker på jeg ikke fik mit til at lyde sådan igår

håber det lykkedes dig at finde et godt hjem til hende

Anmeld

18. marts 2011

Bare mig..

sweet skriver:

håber da ikke at du tog det jeg skrev med prisen på en sur måde igår... det var ihvertfald ikke sådan ment.. håber jeg fik det sagt på en pæn måde...

kan se du lige blev angrebet lidt af en anden.. så vil lige være sikker på jeg ikke fik mit til at lyde sådan igår

håber det lykkedes dig at finde et godt hjem til hende

Overhovedet ikke.. Jeg synes bare den andens brugers angreben er for meget i forhold til, hvordan jeg i forvejen har det med den her beslutning.. Og det synes jeg også jeg gjorde klart.. Så når hun bliver ved, bliver jeg sgu sur

Men nej, på inegn måde henvendt til dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.