Dejlig mops tæve sælges. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Bare mig..

numsefisk skriver:

Kender man noget til hendes forældre??

Det er en længere historie, som jeg kan fortælle til nogen der er interesserede.. - Men kan sige hun er fra Polen af, så derfor ved vi ikke så meget.. Men som sagt er der en længere historie dertil, bla at vi har kørt en kæmpe sag imod hende vi købte hende af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Bare mig..

sweet skriver:

prøv evt at sætte hende på dba eller guloggratis.. så er der større chance for at have nogle nye hjem at vælge imellem... ved godt du skriver hjem før pris men tror desværre slet ikke du kommer i nærheden af de 6000,- for hende når hun er to år og uden stambog.-...

men håber du finder et godt hjem til hende

Har sat hende på dba.. Har desværre dårlige erfaringer med guloggratis, hvad dyr angår

Ja 6000 er måske i overkanten, men det er første dag vi har hende til salg, så når noget tid er gået, og ingen måske har reageret, kan det være vi bliver nødt til at sætte det ned.. Men indtil nu, er det 6000 kr. og ellers kan vi snakke om prisen...

Anmeld

17. marts 2011

sweet

Nicolinesmor170510 skriver:

Har sat hende på dba.. Har desværre dårlige erfaringer med guloggratis, hvad dyr angår

Ja 6000 er måske i overkanten, men det er første dag vi har hende til salg, så når noget tid er gået, og ingen måske har reageret, kan det være vi bliver nødt til at sætte det ned.. Men indtil nu, er det 6000 kr. og ellers kan vi snakke om prisen...

ville da godt give hende et nyt hjem men vi må desværre kun have to hunde der hvor vi bor nu og vi havde en i forvejen og så i nov tog vi en beagle til os som manglede et nyt hjem.. og det var over guloggratis... men det kan jo selvfølgelig være du har været uheldig der inde.. men har du prøvet at kigge på dem der søger hund som gerne vil give et godt hjem.. sådan nogle er der jo også??

Anmeld

17. marts 2011

Christopher&Andreas

Tusind tak for det!

Ja, det gør så hamrende ondt.. Jeg fik hende i 18 års fødselsdagsgave, og hun er min første egen hund, så hun betyder altså bare noget specielt, og SÅ meget..

:'0( øvvv føler så meget med jer!!!!!!!!! held og lykke har spurgt flere jeg kender som er mobs fan om de ville det ene par tænker lige

Anmeld

17. marts 2011

Dictes mor

Kief31 skriver:

6000,- for en to år gammel hund uden stamtavle.. Det kan nok blive svært at finde et godt hjem så. Pas på hun ikke falder i hos en hvalpefabrik..

Det er jo netop derfor prisen er sat så høj kan jeg forestille mig, så undgår man at de ender sådan et sted, for det vil de ikke give for en tæve. Jeg håber, I kommer af med hende, og at hun kommer til et fantastisk sted! 

Anmeld

17. marts 2011

Melbek

Hvor er hun bare kær... Hun er desværre bare alt for dyr, til jeg kan tage hende. Og så er det måske heller ikke det bedste tidspunkt, med endnu en baby på vej

Anmeld

17. marts 2011

Bare mig..

sweet skriver:

ville da godt give hende et nyt hjem men vi må desværre kun have to hunde der hvor vi bor nu og vi havde en i forvejen og så i nov tog vi en beagle til os som manglede et nyt hjem.. og det var over guloggratis... men det kan jo selvfølgelig være du har været uheldig der inde.. men har du prøvet at kigge på dem der søger hund som gerne vil give et godt hjem.. sådan nogle er der jo også??

Nej det har jeg faktisk ikke lige tænkt på tak for tippet..

Anmeld

17. marts 2011

Bare mig..

gitte&christopher skriver:

:'0( øvvv føler så meget med jer!!!!!!!!! held og lykke har spurgt flere jeg kender som er mobs fan om de ville det ene par tænker lige

Tusind tak for det.. det er rigtig pænt af dig.. Bare skriv, hvis de vil vide mere..

Anmeld

17. marts 2011

sweet

Nej det har jeg faktisk ikke lige tænkt på tak for tippet..

var så lidt... ved nemlig at mange familier søger hund de kan give et nyt hjem til.. ellers er der også hundegalleriet

Anmeld

17. marts 2011

Bare mig..

Dictes mor skriver:

Det er jo netop derfor prisen er sat så høj kan jeg forestille mig, så undgår man at de ender sådan et sted, for det vil de ikke give for en tæve. Jeg håber, I kommer af med hende, og at hun kommer til et fantastisk sted! 

Præcis.. Hun er selv fra en såkaldt hvalpefabrik.. Og som skrevet længere oppe, så er der mere historie om hende, men det vil jeg ikke lægge ud her, men kun til mulige sælgere.. Det kan nemlig nok godt skræmme nogen væk, selv om det på ingen måde, er noget, som påvirker hende nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.