Dejlig mops tæve sælges. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

quar20

Held og lykke med salget...!!

JEG ved præcis hvor HÅRDT og TRIST det er at skulle oprette en annonce på sin højt elskede hund ..!!

Håber du finder et dejlig, blivende og trygt hjem til hende..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

sweet

Nicolinesmor170510 skriver:

Overhovedet ikke.. Jeg synes bare den andens brugers angreben er for meget i forhold til, hvordan jeg i forvejen har det med den her beslutning.. Og det synes jeg også jeg gjorde klart.. Så når hun bliver ved, bliver jeg sgu sur

Men nej, på inegn måde henvendt til dig!!

okay  kom bare lige til at tænke over om jeg nu havde fået sagt det på en pæn måde... har selv været igennem det med at skulle finde et nyt hjem til sin hund og det er bestem ikke sjovt, så forstår godt du har det hårdt..

Anmeld

18. marts 2011

Bare mig..

sweet skriver:

okay  kom bare lige til at tænke over om jeg nu havde fået sagt det på en pæn måde... har selv været igennem det med at skulle finde et nyt hjem til sin hund og det er bestem ikke sjovt, så forstår godt du har det hårdt..

Det gjorde du

Ja, det er bestemt ikke sjovt!

Anmeld

18. marts 2011

Bare mig..

quar20 skriver:

Held og lykke med salget...!!

JEG ved præcis hvor HÅRDT og TRIST det er at skulle oprette en annonce på sin højt elskede hund ..!!

Håber du finder et dejlig, blivende og trygt hjem til hende..!!

Mange tak for det.. Nej, det er ikke særlig fedt Har det så dårligt med det

Anmeld

18. marts 2011

MissTooze

Hold op hvor er hun lækker. Har bare altid ønsket mig en mops. Vi må desværre ikke have hund her Ellers ville jeg rigtigt gerne have haft hende!

Anmeld

18. marts 2011

Bare mig..

MissTooze skriver:

Hold op hvor er hun lækker. Har bare altid ønsket mig en mops. Vi må desværre ikke have hund her Ellers ville jeg rigtigt gerne have haft hende!

Ja, hun er super dejlig.. En rigtig familiehund!

Anmeld

18. marts 2011

Tystys14

Hun ser bare sååå sød ud... men vi har allerede bøvl med vores ene hund der hvor vi bor nu... så en til vil bare give endnu flere problemer med beboerne.

Anmeld

18. marts 2011

Bare mig..

Cho skriver:

Hun ser bare sååå sød ud... men vi har allerede bøvl med vores ene hund der hvor vi bor nu... så en til vil bare give endnu flere problemer med beboerne.

Jah, det er nok ikke godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.