Livmoderhalskraft vaccinen som voksen - Ja eller Nej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Musen85

A. skriver:

det kan hjælpe selvom du har virusen så får du ikke udbrud hvis du får vaccinen

det har jeg fået afvide af lægerne på gyn. afd. at det ikke vil have en effekt, når det er aktiv Den forebygger kun, den fjerner jo ikke viruset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

132319

Musen85 skriver:

det har jeg fået afvide af lægerne på gyn. afd. at det ikke vil have en effekt, når det er aktiv Den forebygger kun, den fjerner jo ikke viruset

Præcis 

I øvrigt beskytter vaccinen kun mod 4 hpv typer så man kan godt få både celleforandringer og cancer alligevel.

Denne tråd viser tydeligt hvor megen misforståelse der er omkring emnet 

Anmeld

17. marts 2011

A.

Musen85 skriver:

det bare det jeg har fået af vide fra min læge

Anmeld

17. marts 2011

Musen85

A. skriver:

tror også at det er meget forskelligt fra læge til læge Ikke til at blive klog på

Anmeld

17. marts 2011

mortilnoahogmelina

sweet skriver:

ej øv min gyn sagde til mig at så længe man har celleforandringer så gør den ingen nytte så hun sagde jeg ikke kunne få den..

Hmm , det var sygehuset der sagde det til mig , samtidig med noget andet , som jeg ikk lige ønsker komme nærmere ind på her . 

Men det er mærkeligt alle har hver deres mening .

Anmeld

17. marts 2011

mortilnoahogmelina

Giraffen skriver:

jeg er inde på deres hjemmeside nu og jeg kan se der er forskellige kundegrupper, hvor 3 ud af 4 grupper giver 50% til vacciner

http://www.sygeforsikring.dk/Default.aspx?ID=10

Måske du var i den sidste gruppe?

da jeg fik den for 2 år siden der var der slet ingen af grupperne der gav noget til den . 

Så tror så bare de har lavede nye regler måske .  

Men pyt nu med det , det er jo kun godt at den giver noget til det nu , for det er dælme dyrt man skal jo os betale hver gang man skal have den stukket ind hos lægen

Anmeld

17. marts 2011

132319

A. skriver:

Har din læge seriøst sagt at den er helbredende?  Det er da godt nok uprofessionelt at fortælle noget SÅ forkert!

Anmeld

17. marts 2011

Mette 28

AnneBJ skriver:

Tja, åbenbart. Det er nu ikke den eneste læge jeg kender til der tager penge for det, så du har nok bare været heldig at din ikke gjorde

Synes stadigt det er mærkeligt at de har taget penge for det, kender også mange der har fået den og ingen har skulle betale for det, ved at hver gang en læge får en patient ind for de penge for det, også selv om det er vaccinationer man ikke får dække... Men er da glad for jeg slap for at betale yderligere for noget jeg mener er meget vigtigt at få...

Anmeld

17. marts 2011

sweet

Pernille08 skriver:

Hmm , det var sygehuset der sagde det til mig , samtidig med noget andet , som jeg ikk lige ønsker komme nærmere ind på her . 

Men det er mærkeligt alle har hver deres mening .

ja det er sjovt de siger noget forskelligt de læger...

Anmeld

17. marts 2011

Mette 28

Mutti2B skriver:

Ved lægen gør de det (altså stikker) gratis og ved gynækologen koster det. Skørt? JAAAAA 

Så ville jeg da vælge at går til min egen læge hvis det var en gyn. der havde forslået mig det, synes ikke det kan være rigtigt at man skal betale yderligere for det, for den er dyr nok i sig selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.