Fortstår ikke altid hvorfor tingene er som de er..........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

mulle7430

henh01 skriver:

Var ikke klar over at Hannah selv havde bedt om aflastningen.

Men som skrevet ovenover så ser jeg stadig Hannah som en pige der ikke helt formår at tilsidesætte egne behov (læs: ...ikke helt....)

Der må være belæg for en evt sag. Har dog lige læst i en anden tråd i går, at der ikke er nogen sag under opsejling.

aflastning har jeg også til 4 af mine børn ...men ville ikke i starten for troede at man så var dårlig forældre men nej tværtimode ...min sundhedes plejeske sage det for mange år siden men jeg sage nej i nogen år men idag har vi det til dem...det er super for alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

henh01

morethanperfect skriver:

Okay .. Jeg syns bare ikke der er grund til at fjerne hende mere .. (af hvad i ser i tv) Vi kan ikke vide hvad der sker når de ikke er i tv , men pigen er glad og trives godt nu .. Jeg tror grunden til de måske vil tvangsfjerne hende var pga. fortiden hvor hun netop holdte fest osv. mens hun lå og sov ..

Jeg kan godt se at der er sket fremskidt med Hannah, men tænker stadig at der må være belæg. En sådan sag kræver sin mand, og den tager meget lang tid at gennemarbejde- desværre i mange tilfælde.

Jeg tænker bare, at Hannah får af vide at datteren har brug for trygge rammer, en stabil hverdag og forudsigelighed, så dur det ikke helt sådan at feste mens hun er der, at smide kæresten ud hver og hveranden dag og stå og skændes højlydt foran barnet. Åhh mine øjne ser altså mange faresignaler.

Anmeld

17. marts 2011

henh01

mulle7430 skriver:

aflastning har jeg også til 4 af mine børn ...men ville ikke i starten for troede at man så var dårlig forældre men nej tværtimode ...min sundhedes plejeske sage det for mange år siden men jeg sage nej i nogen år men idag har vi det til dem...det er super for alle

Det var godt. Det bruges i NOGEN henseender til situationer hvor der er obs på barnet/forældrene Dermed ikke sagt at det ALTID bruges til det.

Anmeld

17. marts 2011

mulle7430

henh01 skriver:

Det var godt. Det bruges i NOGEN henseender til situationer hvor der er obs på barnet/forældrene Dermed ikke sagt at det ALTID bruges til det.

vi glemte os som par dengang med 3 ble børn og nogen uden smiler

men efter de er blevet store har vi haft brug for det..og når de kommer hjem er vi begge ladet helt op på ny  også har vi brugt tiden på hinanden i weekenden  selvfølgelig

Anmeld

17. marts 2011

morethanperfect

henh01 skriver:

Jeg kan godt se at der er sket fremskidt med Hannah, men tænker stadig at der må være belæg. En sådan sag kræver sin mand, og den tager meget lang tid at gennemarbejde- desværre i mange tilfælde.

Jeg tænker bare, at Hannah får af vide at datteren har brug for trygge rammer, en stabil hverdag og forudsigelighed, så dur det ikke helt sådan at feste mens hun er der, at smide kæresten ud hver og hveranden dag og stå og skændes højlydt foran barnet. Åhh mine øjne ser altså mange faresignaler.

Det længe siden hun holdt den fest der ?? 

Hun har virkelig oppet sig , og det kan ingen komme udenom. 

Anmeld

17. marts 2011

mulle7430

morethanperfect skriver:

enig

Anmeld

17. marts 2011

eElak

fantastisk indlæg og overvejelser... 

I går aftes surfede jeg på EB.dk imens min far sad ved siden af.. Der var en artikel om Hannah og Cicelya (<- som jeg aldrig lærer at stave til)... 

Han spurgte til hvad det var for noget, og der måtte jeg jo så liiige forklare ham hovedpointers fra D.U.M.

Der er flere ting jeg ikke helt forstår i denne verden.. 

hannah - som har fået en chance med Cicelya, og har forbedret sig... godt nok er hun stadig spøjs, men hun er også "bare teenager" (tænker bl.a. på afsnittet med Maks). Der har tidl. været snak om herinde at Cicelya bare skulle fjernes, men kan nu se i denne tråd at piben har fået en anden lyd - dejligt at se at folk kan få en chance i denne verden.. 

SÅ er der det seneste under solen med DL. og tvangsfjernelsen af deres barn lige ved fødslen!! Det er bare grotesk at barnet fjernes allerede der!!!  Hvad havde de gjort galt - jo deres hus lignede lort da hun var gravid.. De havde fået styr på det, afgivet flere af deres dyr, og var i gang med at omstille sig til livet som forældre... 

Hun får ikke engang en chance som Hannah fik, med at komme på et bosted og få nogle værktøjer til det at være forældre.... Som vi jo kan se at Hannah har fået gavn af, og lige skulle ind i en rutine!

-- Så der er også mange ting jeg ikke forstår i denne verden..  

Anmeld

17. marts 2011

henh01

morethanperfect skriver:

nja synes der har været nogle fester...

Anmeld

17. marts 2011

mulle7430

KaLee skriver:

fantastisk indlæg og overvejelser... 

I går aftes surfede jeg på EB.dk imens min far sad ved siden af.. Der var en artikel om Hannah og Cicelya (<- som jeg aldrig lærer at stave til)... 

Han spurgte til hvad det var for noget, og der måtte jeg jo så liiige forklare ham hovedpointers fra D.U.M.

Der er flere ting jeg ikke helt forstår i denne verden.. 

hannah - som har fået en chance med Cicelya, og har forbedret sig... godt nok er hun stadig spøjs, men hun er også "bare teenager" (tænker bl.a. på afsnittet med Maks). Der har tidl. været snak om herinde at Cicelya bare skulle fjernes, men kan nu se i denne tråd at piben har fået en anden lyd - dejligt at se at folk kan få en chance i denne verden.. 

SÅ er der det seneste under solen med DL. og tvangsfjernelsen af deres barn lige ved fødslen!! Det er bare grotesk at barnet fjernes allerede der!!!  Hvad havde de gjort galt - jo deres hus lignede lort da hun var gravid.. De havde fået styr på det, afgivet flere af deres dyr, og var i gang med at omstille sig til livet som forældre... 

Hun får ikke engang en chance som Hannah fik, med at komme på et bosted og få nogle værktøjer til det at være forældre.... Som vi jo kan se at Hannah har fået gavn af, og lige skulle ind i en rutine!

-- Så der er også mange ting jeg ikke forstår i denne verden..  

jeg mener også de skulle have en chance til også kunne kommunen jo prøve og hjælpe dem istedet for og tage lille pigen...

Anmeld

17. marts 2011

Vidunderligeunger

jeg tænker lidt... hvis Cicelya (??) skal fjernes hvorfor fjernede de så ikke Tino? Der var det da også malou's behov der kom i første række, hendes mor tog over hele tiden, malou boede flere forskellige steder osv.. Selvom vi ikke har set det hele, så er der da visse lighedstræk mellem de to. 

Jeg synes faktisk Hannah har rykket sig noget længere end Malou Stella :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.