fantastisk indlæg og overvejelser...
I går aftes surfede jeg på EB.dk imens min far sad ved siden af.. Der var en artikel om Hannah og Cicelya (<- som jeg aldrig lærer at stave til)...
Han spurgte til hvad det var for noget, og der måtte jeg jo så liiige forklare ham hovedpointers fra D.U.M.
Der er flere ting jeg ikke helt forstår i denne verden..
hannah - som har fået en chance med Cicelya, og har forbedret sig... godt nok er hun stadig spøjs, men hun er også "bare teenager" (tænker bl.a. på afsnittet med Maks). Der har tidl. været snak om herinde at Cicelya bare skulle fjernes, men kan nu se i denne tråd at piben har fået en anden lyd - dejligt at se at folk kan få en chance i denne verden..
SÅ er der det seneste under solen med DL. og tvangsfjernelsen af deres barn lige ved fødslen!! Det er bare grotesk at barnet fjernes allerede der!!! Hvad havde de gjort galt - jo deres hus lignede lort da hun var gravid.. De havde fået styr på det, afgivet flere af deres dyr, og var i gang med at omstille sig til livet som forældre...
Hun får ikke engang en chance som Hannah fik, med at komme på et bosted og få nogle værktøjer til det at være forældre.... Som vi jo kan se at Hannah har fået gavn af, og lige skulle ind i en rutine!
-- Så der er også mange ting jeg ikke forstår i denne verden..
Anmeld