Valle81 skriver:
Sidder og ser de unge mødre og følger hende med Ceciliaya - kan pludselig ikke huske hvad hun hedder.
Kigger på denne skønne og smukke lille pige,som bare ser ud til at stor trives, udvikles har det godt osv og så er hendes moder som jaget vildt - et rådyr caught in the headlights. Og de overvejer at fjerne barnet -
Også sad jeg har forleden og læste i en debat herinde at børn bliver sendt til samvær hos en forældre der forulemper dem med vold eller andet - men fordi blå mærker ikke kan dokumenteres så stoppes samværet ikke.
Jeg væmmes sku over det som jeg egentlig synes uretfærdigt - og hvor jeg mener børnene i begge tilfælde er de største tabere.
Måtte bare lige af med det - ikke for at at starte en diskution om den pågeældende mor -
Christina
Jeg ser ikke de unge mødre, så ved ikke lige hvem du snakker om der...
Men måtte lige kommentere at JO ind imellem er systemet skruet fuldstændigt åndsvagt sammen!!!
Kender personligt til to sager, den ene en 8-9 årig dreng der blev banket af sin stedfar....ingen gjorde noget... først da den stakkels lille dreng selv gik til en lærer blev der handlet 
Og i den anden sag måtte jeg gribe ind til sidst, selvom barnet hver dag var omgivet af offentlige personer som alle så hvad der foregik, men intet gjorde....
Så det er både systemet der kan være elendigt men også mennesker der bare lukker øjnene og vender ryggen til.
Anmeld