morethanperfect skriver:
Mig og min søster har været i aflastning i 15 år , fordi det var godt for os og komme ud og se lidt andet efter vores mors død .. Så man kan sagtens komme i aflastning af andre grunde ..
Hun er ung mor , og var MEGET usikker i starten , men hvem er ikke det ? Der er mange der ryge indenfor selvom de har børn , det bestemmer de jo selv
.. Jeg kan følge dig i , at jeg syns det var lidt tamt da hun i sin tid holdte fest , og nej hvor blev jeg urolig dengang . Men i de nyere afsnit af hende , har hun forbedret sig 100 % ..

Kan kun give dig ret i at det er blevet bedre - hvad vi ser i tv. Men hvis der var en sag i gang mhp at tvangsfjerne datteren så må der jo være belæg for det.
Hun virker for MIG stadig som en pige der ikke formår at tilsidesætte egne behov. -Dog vil jeg sige at det er blevet bedre, men ikke godt nok.
Jeg har nu lige læst at Hannah ikke frygter en sag, da kommunen havde forsikret hende herom, så mon dog hun er på randen til en tvangsfjernelse?
MHT aflæsningen så er det rigtigt at denne OGSÅ bruges som ren aflastning for forældrene, men den bruges altså ligeså til familier som denne, hvor der er OBS på barnet og hvor moderen ikke formår at overskue situationen.
Anmeld