Hvordan har du det med rygning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

pussepige

Mette+Mathias skriver:

Der mangler ligesom nogle svarmuligheder for dem der aldrig har røget.

Jeg HADER HADER HADER HADER røg!! - og er desværre selv gift med en ryger, som dog er meget hensynsfuld og kun ryger i haven.

Jeg tror ikke det hjælper, at gøre smøgerne dyrere, nogle vil gøre det alligevel og dermed ødelægge famliens økonomi.

Jeg synes hellere man skulle lovgive sig ud af det, - forbyde røg i biler, hvis der transporteres børn i dem, forbyde indendørs røg i lokaler hvor børn opholder sig (også hjemme!!) - nok umuligt, men det burde man gøre.

Mener du virkelig familiens økonomi blir ødelagt pga der er en der ryger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

qp

Jeg er ryger  - jeg er dog ikke stolt af det som så men jeg er nu heller ikke flov af det! Der er rygeforbud alle vegne og det har jeg det fint med men jeg ryger hvor jeg vil udenfor og tager ikke hensyn til dem omkring mig udenfor - hvis de ikke kan lide min røg så må de jo gå et andet sted hen, såvel som jeg går "et andet sted hen" når jeg eks. befinder mig i et indkøbscenter.

Jeg ryger ikke i hovedet på mit barn og yderst sjældent når han er hjemme i vågentimerne - men når han sover så foregår det ude i køkkenet med vinduet åbent og lukker dør - eller ude på terassen.

En ting jeg dog aldrig har forstået er dem der er helt hysteriske omkring at rygning er så skadeligt men på samme tid hverken går op i afstøvning eller rengøring i hjemmet? - Det er sgu lige så skadeligt for deres børn som røgen er!

Anmeld

16. marts 2011

Magsen

nu er der flere her, der snakker om at prisen skulle blive sat op ...

TOR MIG ! det virker IKKE .. når man er afhængig så finder man en måde, så man har råd til det (: .. fx, for ikke såå lang tid siden købte jeg altid en masse snask - chips-cola osv.. OG smøger.. 

MEN nu køber jeg KUN smøger da prisen på smøger her på Færøerne er - 53-58 KR PR. PK.  Sååå  

Anmeld

16. marts 2011

Holbæktrunten

Charlotte Wberg skriver:

Jeg er ryger... og synes det er blevet for meget men alle de forbud... forstår ikke hvorfor de ikke fjerne cigaretterne fra hylderne, når det er så forbudt...

Jeg respektere 100 % folk der ikke vil have at der bliver røget i deres hjem, ryger heller ikke selv indenfor... men at en cafe/restaurent/værtshus ejer skal forbyde rygning mod deres vilje forstår jeg ikke... Det er da deres sted! at man så skulle skildte med om det er et ryger eller ikke ryger sted kan jeg bedre forholde mig til...

Jeg ryger stort set alle steder udenfor og har også mødt folk der højlydt har ytret hvor forfærdelig min røg er, og der bliver jeg rent ud sagt bare super arrig... Synes det er for meget hvis man ikke engang kan få lov at ryge udenfor,, jeg brokker mig jo heller ikke over andres overforbrug af parfume eller deres dårlige ånde...

Anmeld

16. marts 2011

Mette+Mathias

pussepige skriver:

Mener du virkelig familiens økonomi blir ødelagt pga der er en der ryger..

Det mener jeg den KAN blive, hvis smøger pludselig koster 80 kr. pakken, og indkomstgrundlaget er KH og den/de som ryger ikke vil stoppe.

1 pk. om dagen = 2400 om måneden - pr. person. Jeg tror, det er svært at undvære de penge, hvis man er på KH.

Ja, så kan man stoppe, men det er ikke alle som KAN eller VIL.

Anmeld

17. marts 2011

sandratobias

Charlotte Wberg skriver:

Jeg er ryger... og synes det er blevet for meget men alle de forbud... forstår ikke hvorfor de ikke fjerne cigaretterne fra hylderne, når det er så forbudt...

Jeg respektere 100 % folk der ikke vil have at der bliver røget i deres hjem, ryger heller ikke selv indenfor... men at en cafe/restaurent/værtshus ejer skal forbyde rygning mod deres vilje forstår jeg ikke... Det er da deres sted! at man så skulle skildte med om det er et ryger eller ikke ryger sted kan jeg bedre forholde mig til...

Jeg ryger stort set alle steder udenfor og har også mødt folk der højlydt har ytret hvor forfærdelig min røg er, og der bliver jeg rent ud sagt bare super arrig... Synes det er for meget hvis man ikke engang kan få lov at ryge udenfor,, jeg brokker mig jo heller ikke over andres overforbrug af parfume eller deres dårlige ånde...

lige mine ord...

Anmeld

18. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har svaret andet, for jeg synes faktisk det er rigtig klamt at ryge

Anmeld

18. marts 2011

Mor1012

wiii mig og min mand holdte for 4 mdr siden røg min sidste cigaret foran sygehuset kl 17 og holdte ikk fordi det var aftakt, men fik veer på sygehuset og har ikk haft æyst til at ryge siden

det ville jeg lige dele med jer

Anmeld

18. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er hensynsfuld ryger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. marts 2011

2babygirls

Jeg er lidt hysterisk med det rygning omkring mig.

Så går en kæmpe bue udenom rygere på gaden, og bliver sur når de stiller sig ved barnevognen og pulser løs.

Kan heller ikke klare folk bare ryger i samme rum som mig uden at spørge om det er okay først.

SORRY, men folk dør sku af det !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.