Hvordan har du det med rygning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ja som overskriften siger: Hvordan har du det med rygning...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.417 visninger
56 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Anonym trådstarter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Benjamins'mor

Jeg selv er ryger, men vil IKKE have der bliver røget i mit hjem. Så må man gå udenfor (det gør jeg også selv).

Min holdning er at der ikke skal ryges i et børnehjem.

Anmeld

15. marts 2011

Muffinmus

har stemt ex ryger, men at rygerne skulle have ov tila t ryge få steder (så længe rygning er lovligt)

dog mener jeg ideen med offentligt rygeforbud er fin, men hvad folk gør på deres private grund er ikke min sag.

Anmeld

15. marts 2011

Lise

Jeg er fest-ryger, kan ikke lide når der ryges inden døre, og synes at rygeforbud er alle tiders  Men jeg synes da bare at folk skal ryge alt det de lyster udenfor og hjemme hos dem selv.

Anmeld

15. marts 2011

DLM

Jeg er x-ryger, men kan simpelthen ikke snuppe når nogen står og ryger ved siden af mig. man kan selvfølgelig ikke forhindre rygere i at ryge nogen steder. men hader virkelig at jeg står der og venter på en bus med min søn i barnevognen og så er der en eller anden .......! der går ind og tænder en smøg lige ved siden af jeg gidder sgu ikke at hverken jeg eller min søn skal indånde den L.... røg. Blev også pisse irriteret over det da jeg var gravid. ryg mig da op i hovedet gidder du.

så synes det skulle forbydes

Anmeld

15. marts 2011

Peanut

Har stemt andet. (der mangle et felt til ikke-rygere) 

Jeg er ikke ryger og har aldrig røget.

Min mand er ligeledes heller ikke ryger og har aldrig røget.

Vores hjem er røgfrit, og det respekterer familie og gæster også og går udenfor.

Men både i min familie, og svigerfamilie ryger de indendørs, og det respekterer vi også, men jeg får hurtigt ondt i hovedet, hvis der sidder et par stykker og pulser løs, så derfor åbner jeg en dør eller vindue (i deres hjem) og det respekterer de også. 

Men puuha, lugten af røg har jeg aldrig brudt mig om. Alt ens tøj lugter af røg, hvis man har været på besøg et sted hvor der bliver røget. 

Anmeld

15. marts 2011

Hansen97

Er x-ryger men det er ikke forbudt at ryge i vores hjem...

Anmeld

15. marts 2011

B&J

Jeg er ex-ryger og bare de ikke ryger mig i hovede og bare de ikke ryger i mit hjem så er det helt fint

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Jeg har aldrig røget....og tænker at man bare skulle forbyde skidtet, men det er nok ikek realistisk..

Man må gerne ryge ved et åbent vindue hos mig, bare mine børn ikke er i nærheden(hjemme) jeg er ikke så hys...eller nogle gange er jeg andre ikke, kan ikke helt finde ud af at være så firkantet som min hjerne ind imellem ønsker sig af mig...så jeg er sådan lidt mere følelses situations styret....og er jeg rigtig fuld, så kan jeg også finde på at ryge, er godt nok laaang tid siden, at jeg har været så fuld..

Anmeld

15. marts 2011

Julemusen

Jeg har aldrig røget med er vokset op i et hjem med rygere. JEg havde asmatisk bronkitis så var ikke godt at min papfar røg. Men jeg har været nødt til at gå når folk ryger, så er lykkelig over at man ikke må ryge på bar, cafeer mm. Men er gravid nu og bliver mega frustreret over dem som står lige udenfor indgangene og punser, så man ikke kan undgå røg. Er ikke pga barnet jeg er træt af det, men jeg får kvalme og kaster op med det samme når jeg kan mærke røg. Puha, 

Men synes det er i orden at dem der ryger gør det, når bare de tager hensyn til dem der ikke ryger.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.