Hvordan har du det med rygning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

lisesp83

Eva. skriver:

Haha...det ers gu en aftale, du....det trænger jegd ælme også til snart...at være lidt fuld og lalleglad...skal til eksamen om to timer og jeg er ved at dø af skræk..

Rigtig dejlig dag til dig du skønne kvinde...

Uha uha, det klarer du bare med bravour..

Held og lykke.. Giv en update ikk?

Og så tager vi lige en snak om den smøg (der skal ryges i fuldskab), på et senere tidspunkt. Haha

Også rigtig god dag til dig, forventer at høre godt nyt senere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Lunae

Jeg er en fanatisk ikke ryger! Jeg har aldrig røget, men er vokset op i et hjem, hvor der blev røget indendørs! Jeg har også haft kærester, som røg! Nu er jeg fanatiker - der bliver ikke røget i mit hjem, end ikke på altanen, hvor barnevognen står! Hos mine forældre har jeg indført, at man ryger ude ved fordøren, da Camille sover i haven eller også står barnevognen der!

Jeg er egentlig lidt flov over min fanatisme, men jeg kan IKKE klare det! Da Camille var lille vaskede min mor sommetider hendes tøj og på trods af, at det var nyvasket, så stank det alligevel af røg! Nu vasker jeg alting selv!

Børn og røg hører absolut ikke sammen og må indrømme at jeg kan blive helt foraget, når jeg ser gravide kvinder, som ryger eller forældre, der ryger i deres børns nærvær!

Anmeld

16. marts 2011

Frøken J.

DLM skriver:

kan godt se det vil være tåbeligt, at lave et forbud udenfor, men folk tager ikke hensyn til, at man ikke vil ha deres røg i hovedet. jeg synes det er så ubehøvlet, at stille sig lige ved siden af en og tænde en smøg uden at tænke på sidemanden.

Helt enig! For nylig da jeg skulle med en rutebil havde jeg det rigtig dårligt pga. graviditetskvalme, og jeg havde virkelig brug for at sidde ned. Men der sad en dame inde i busskuret og punsede løs, så jeg kunne jo ikke sætte mig ved siden af hende. Og der sad altså også andre derinde.. Det synes jeg er mega hensynsløst og egoistisk! Hvis man vil ryge, så må man tage ansvaret og sørge for, at røgen ikke generer andre. Jeg måtte blive stående og være mega svimmel og skidt tilpas, fordi den dumme rygere fyldte busskuret med røg

Min mor er en 'god' ryger. Hun ryger kun ud af deres altanvinduer, og tager ALTID hensyn. Før jeg blev gravid stod jeg gerne ved siden af hende udenfor når hun røg, men hun sørgede altid for, at jeg ikke stod i vindretningen og sådan. Og nu må jeg slet ikke nærme mig hende når hun ryger af hensyn til hendes kommende barnebarn. DET har jeg respekt for. Hensynsfulde rygere!

Anmeld

16. marts 2011

Aves.

lisesp83 skriver:

Uha uha, det klarer du bare med bravour..

Held og lykke.. Giv en update ikk?

Og så tager vi lige en snak om den smøg (der skal ryges i fuldskab), på et senere tidspunkt. Haha

Også rigtig god dag til dig, forventer at høre godt nyt senere.

Åhh, jeg håber du har ret...tror ikke så meget på mig selv når det kommer til sådan noget her...bare jeg nu er god nok, ved nok, kan nok osv...det drøner rundt i knolden på mig imens jeg går med en konstant kvalme...MEN, jeg håber at kunne skrive godt nyt senere...håbe håbe håbe...

Og ja, så tager vi lige smøg og druk snakken der..

Knus knus...og tak...

Anmeld

16. marts 2011

Ciss

Jeg er ikke-ryger og har vel derfor ikke så meget at skulle have sagt, men jeg vil bare tilføje, at jeg synes rygere generelt er blevet meget mere hensynsfulde nu end de var for 10-20 år siden!

Jeg har astma, så for mig er rygeforbud på offentlige steder en stor fordel, men jeg synes jo også, at det er fornuftigt, når man nu ved, hvad slags skader man får også af passiv røg.

En stor til alle rygere som tager hensyn!

Anmeld

16. marts 2011

millesofie

jeg er i mod rygning.. og så er den ikke længere

Anmeld

16. marts 2011

SaNiNa

Jeg er IKKE RYGER og her må ikke ryge du må pænt gå ud også selvom det regne og sner.

Jeg ved ikke noget være end når man kommer i Bilka eller Rosengårdcenter og man er ved at bliver vældet omkuld af røg stank og røgen når man skal ind og ud.

Så jeg er og bliver ikke ryger

Anmeld

16. marts 2011

SaNiNa

Fisenberg skriver:

jeg er i mod rygning.. og så er den ikke længere

Anmeld

16. marts 2011

qp

Jeg vil gerne anbefalle LM Blue Label (som lige er sat ned til) NU 25 kr!!    

Anmeld

16. marts 2011

Mette+Mathias

Der mangler ligesom nogle svarmuligheder for dem der aldrig har røget.

Jeg HADER HADER HADER HADER røg!! - og er desværre selv gift med en ryger, som dog er meget hensynsfuld og kun ryger i haven.

Jeg tror ikke det hjælper, at gøre smøgerne dyrere, nogle vil gøre det alligevel og dermed ødelægge famliens økonomi.

Jeg synes hellere man skulle lovgive sig ud af det, - forbyde røg i biler, hvis der transporteres børn i dem, forbyde indendørs røg i lokaler hvor børn opholder sig (også hjemme!!) - nok umuligt, men det burde man gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.