Hvordan har du det med rygning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Fru Nielsen

Jeg er ikke ryger, og har aldrig røget.

Vores hjem er røgfrit, her må folk gå ud... Det er ikke fordi vi er sippet, men fordi Mathias har astmatisk bronkitis, til og med han er 3 år gammel skal han have medicin for det, i håb om det gør han ikke udvikler alm allergi. Og derfor er vores hjem blevet total røgfrit. Før måtte folk stå i køkkenet med åben vindue, men det er slut nu efter Mathias begyndte at hoste sådan....

Min mor ryger, og er vi hos dem står hun i køkkenet og ryger ved åben vindue.

Skal vi andre steder hvor vi ved der bliver røget så siger vi at Mathias og en af os bliver hjemme. Og heldigvis plejer folk så at sige at de går ud og ryger, så vi kan være med til divs familie tam tam....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Dorthe1986

Jeg er gammel ryger. Jeg holdte op for 1 år siden og det er bare det bedste jeg nogensinde har gjort Men jeg hader virkelig lugten af det! Og jeg kan ikke fordrage når folk ikke tager hensyn... for ikke så længe siden stod jeg og ventede på en bus og nu er det altså temmelig tydeligt at jeg er gravid og så gik der en mand lige op og ned af mig mens han pulsede løs på en cigaret... altså det kan jo ikke passe at jeg skal flytte mig, fordi han vælger at komme hen hvor jeg står.... Og fatter heller ikke at folk skal stå og ryge omkring indgange....

Men ja et totalt forbud er nok ikke vejen frem, men det giver da lidt stof til eftertanke, at hvis tobak var blevet opfundet i dag, ville det nok være ulovligt

Anmeld

18. marts 2011

PsychedeliC

Der skal ikke ryges indenfor når der bor børn.

Det med man ikke må ryge offenligt synes jeg også er helt iorden til et punkt. Jeg kan ikke forstå at man ikke må ryge på værtshuse. Men jeg kan godt forstå man ikke  må ryge spisesteder osv. Man skal tage hensyn til alle og der skal være plads til alle. Men ryg på værtshuse høre til.

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

jeg er selv ryger har gjort det i over 20 år  vil meget gerne stoppe men ved ikke hvordan  manden stoppet i sommers så vi ryger ikke inde mere kun i baggangen der har jeg fået cafe bord og 2 stole men håber jeg er holdt inden sommerferien..min læge har lovet og hjælpe mig

Anmeld

18. marts 2011

Mette+Mathias

mulle7430 skriver:

jeg er selv ryger har gjort det i over 20 år  vil meget gerne stoppe men ved ikke hvordan  manden stoppet i sommers så vi ryger ikke inde mere kun i baggangen der har jeg fået cafe bord og 2 stole men håber jeg er holdt inden sommerferien..min læge har lovet og hjælpe mig

Måske skulle du fjerne cafébordet og så gå udenfor for at ryge? Hvis det knap så hyggeligt, har man måske ikke lyst til at gå derud så tit?

Anmeld

18. marts 2011

mulle7430

Mette+Mathias skriver:

Måske skulle du fjerne cafébordet og så gå udenfor for at ryge? Hvis det knap så hyggeligt, har man måske ikke lyst til at gå derud så tit?

nej det er nok rigtig men vil nok ryge derude lidt alligevel men ryge for bruget er da halveret siden jeg kom derud....så synes da selv det går den rigtige vej...

Anmeld

18. marts 2011

Tennamor

Peanut skriver:

Har stemt andet. (der mangle et felt til ikke-rygere) 

Jeg er ikke ryger og har aldrig røget.

Min mand er ligeledes heller ikke ryger og har aldrig røget.

Vores hjem er røgfrit, og det respekterer familie og gæster også og går udenfor.

Men både i min familie, og svigerfamilie ryger de indendørs, og det respekterer vi også, men jeg får hurtigt ondt i hovedet, hvis der sidder et par stykker og pulser løs, så derfor åbner jeg en dør eller vindue (i deres hjem) og det respekterer de også. 

Men puuha, lugten af røg har jeg aldrig brudt mig om. Alt ens tøj lugter af røg, hvis man har været på besøg et sted hvor der bliver røget. 

Har stemt andet..

Jeg røg lidt som teenager, men ser mig selv som ikke-ryger og min mand er bestemt ikke-ryger.

Vores hjem har altid været røgfrit, så vores gæster må gå udenfor hvis de vil ryge og det har de fleste også accepteret.

Til gengæld kunne jeg ikke drømme om, at bestemme om der må ryges eller ej, når vi er ude hos andre. Heldigvis bliver der taget rimeligt hensyn de fleste steder vi kommer, så har heller ikke noget problem med, at tage bebsen med rundt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.