Hvordan har du det med rygning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Charlotte Wberg

Jeg er ryger... og synes det er blevet for meget men alle de forbud... forstår ikke hvorfor de ikke fjerne cigaretterne fra hylderne, når det er så forbudt...

Jeg respektere 100 % folk der ikke vil have at der bliver røget i deres hjem, ryger heller ikke selv indenfor... men at en cafe/restaurent/værtshus ejer skal forbyde rygning mod deres vilje forstår jeg ikke... Det er da deres sted! at man så skulle skildte med om det er et ryger eller ikke ryger sted kan jeg bedre forholde mig til...

Jeg ryger stort set alle steder udenfor og har også mødt folk der højlydt har ytret hvor forfærdelig min røg er, og der bliver jeg rent ud sagt bare super arrig... Synes det er for meget hvis man ikke engang kan få lov at ryge udenfor,, jeg brokker mig jo heller ikke over andres overforbrug af parfume eller deres dårlige ånde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

nahoje

Jeg er ikke-ryger, ligesom min kæreste også er. Jeg vil ikke blande mig i hvad andre mennesker gør. Hvis jeg er på besøg hos folk der ryger, accepterer jeg det. Men for den generelle folkesundhed, ville det nok være en god ide hvis det blev så dyrt at alle folk stoppede.

Men jeg tager det ikke så tungt, hvis andre mennesker har lyst til at ryge, det må være deres beslutning. Jeg har bare valgt at jeg ikke vil ryge.

Anmeld

15. marts 2011

XXSS

Jeg har stemt blankt. Jeg er X ryger og mener egentlig, at det er folks egen hovedpine at sætte livet på spil for nogle cigaretter eller for den sags skyld bruge jeg ved ikke, hvor mange penge!

Jeg synes derimod, at det er fint, at der rygeforbud på cafeer osv., det er dejligt at kunne sidde uden røg op i fjæset

Anmeld

15. marts 2011

Zeus

Jeg er ryger, og synes enten de skal være 50 kr dyrere, eller forbydes helt..

Jeg er ved at prøve på at stoppe, mit nr et eller andet forsøg på 2 år, og denne gang skal det sgu være... Men det ville bare være SÅ meget nemmere, hvis jeg ikke havde råd, eller det var forbudt

Jeg forstår virkelig ikke, hvad cigaretter skal gøre godt for...

Anmeld

15. marts 2011

Frøken J.

Måske mangler du lidt muligheder om at man er ikke ryger og aldrig har røget.. Det gælder for mig. Har intet imod rygere, men synes det er dejligt der ikke må ryges indenfor mange steder mere, for mine øjne kan ikke tåle det, og det lugter

Anmeld

15. marts 2011

Troldemommi

Jeg er ikke ryger og har aldrig prøvet det, ad fy for søren

Jeg hader rygning, og hvis man absolut skal ryge så skal det gøres helt udenfor og et sted hvor det ikke generer nogen overhovedet.

Anmeld

15. marts 2011

JustAnotherName

15. marts 2011

lukasmor

Jeg er ryger men vil ikke have røg i nærheden af min søn! Al rygning foregår udenfor og vasker fingre når jeg har været ude og ryge inden jeg rører ved min søn.. børn og rygning høre ikke sammen! De skal ikke bøde for de dumme valg vi har taget i sin tid..

Anmeld

15. marts 2011

Magsen

jeg er ryger, igen igen 

jeg synes IKKE man skal ryge indenfor, ryger kun når Naomi sover, og ryger kun (ca) en pakke om uuugen ! 

men jeg synes det er lidt ufedt at man ikke må ryge NOGENSTEDER, fx. hvis man er i byen - alkohol og smøger, det hører bare sammen, så synes der burde være steder hvor man kunne ryge og steder hvor man ikke måtte .. 

ooog, som en anden også har skrevet, så vasker jeg også hænder hver gang jeg har røget ( det gør alle andre rygere også, som kommer herind heh ) og skyller min mund før jeg rører/kysser ved Naomi igen  

Anmeld

15. marts 2011

Christine

DLM skriver:

Jeg er x-ryger, men kan simpelthen ikke snuppe når nogen står og ryger ved siden af mig. man kan selvfølgelig ikke forhindre rygere i at ryge nogen steder. men hader virkelig at jeg står der og venter på en bus med min søn i barnevognen og så er der en eller anden .......! der går ind og tænder en smøg lige ved siden af jeg gidder sgu ikke at hverken jeg eller min søn skal indånde den L.... røg. Blev også pisse irriteret over det da jeg var gravid. ryg mig da op i hovedet gidder du.

så synes det skulle forbydes

ARGH JA!! Jeg er selv ex ryger og jeg røg MEGET og svor at jeg aldirg ville stoppe (men da jeg blev gravid var der ikke andet at gøre end at holde op med det møg). Jeg har ALTID taget hensyn med min røg i forhold til andre og også udenfor. Jeg fatter simpelthen ikke at folk er så hjernedøde at gå ind i et busstoppesteds-skur (mangler det rigtige ord) og tænde en cigaret når man står og er tydeligt gravid eller med et barn! Eller blot en anden person. Det er simpelthen så ubehøvlet og så længe der findes så stupide rygere, så synes jeg et totalt forbud på offentlig grund er en god idé. Fordi folk simpelthen ikke kan finde ud at det ellers. Tragisk at der findes så mange idiotiske rygere der gør det endnu sværere at være ryger, for jeg har det i hvert fald sådan at jeg dagligt bander og svovler alle rygere langt ind i h.... fordi alle dem jeg møder er så hensynsløse.
Men ja, et totalt forbud er måske (desværre nok den eneste) en løsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.