Hvornår kommer jeres børn i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Lullaby

Både Bella og Yazze kommer i seng kl 19.30 både hverdag og weekend. Ellers kan vi simpelthen ikke hive dem op om morgenen. Hvis de kommer i seng senere så står de op som de plejer og er så døde hele dagen at vi må slås og skændes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

spj

Mor-til-asta-09 skriver:

Synes bare det er så svært.. for føler bare man spiser aftensmad, så i bad og nattøjet.. også i seng...

Ja, sådan synes jeg også det er. Min datter er næsten 11 måneder og hun kommer i seng kl. 19 hver dag også i weekenden. Hun får nat babs inden hun bliver lagt i seng og synes også bare det er lige oven i aftensmaden som vi spiser kl. 18. Men hun er grydeklar kl. 19, så der er vel ikke så meget at gøre.

Anmeld

15. marts 2011

JustAnotherName

Bianca er 3½ og Celina knap 2 år. De kommer i seng ca. klokken 19:00

Anmeld

15. marts 2011

spj

lisesp83 skriver:

Min skønne prinsesse Julie (snart 11 mdr), kommer i seng mellem kl 19 - 19.30, hver dag. Og sover til kl 6 om morgenen.

Sådan har det kørt længe, og det er blevet en god rutine.

Det er det samme her. Står I så op kl. 6?

Min datter har altid sovet til ved 6-tiden også fået en morgentår og sovet videre til 8-tiden hvor vi så er stået op. Men her de sidste 14 dage er hun vågnet kl. 4-5 og vil have sin morgentår også vågner hun igen kl. 6 og er frisk. Synes bare det er alt for tidligt at stå op kl. 6 når vi ikke skal noget.

Anmeld

15. marts 2011

anmaj

Min Tobias på 20 måneder kommer gerne i seng mellem 19 og 19.30 uanset om det er hverdag eller weekend... han kan både sove længe og stå tidligt op... så vi har valgt bare at fastholde natnat-tidspunktet og håbe på han er frisk når han vågner.

Jeg er lige gået på barsel, men indtil da er han blevet vækket nogle dage og andre vågnet af sig selv.

Anmeld

15. marts 2011

MaliksMor

Brams skriver:

Ja det kommer helt af sig selv når han skal til at tidligt op Jeg ville nok starte med at vænne ham til det lidt før i starter op i DP.

Det er også planen. Han starter om 4 måneder.

Hvordan vænnede du dem til det
- har brug for nogle gode råd..

Anmeld

15. marts 2011

MaliksMor

Lou87 skriver:

Min pige kommer ligesom CamillaRH's først i seng ved 21 tiden.
(Hun er lidt over 7 mdr) Men vi har allerede rykket hende to gange. Først kom hun først i seng ved 23 tiden og så 22 tiden og nu er vi nede på 21..
Men jo nærmere vi kommer DP tiden hvor jeg ska starte arbejde igen, så tror jeg vi rykker hende til kl 20.

Jeg arbejder i center, så hun bliver afleveret sent og derved ka jeg også nå og se hende lidt når jeg kommer hjem.

Det helt det samme her. Malik sov nogle gange førest ved 23-24 tiden

da han var mindre..

Anmeld

15. marts 2011

serinasmor

serina (14mdr)kommer i seng et sted mellem 19 og 20 .. det kommer an på hvor træt hun er... men putteritualet starter senest 19.45 så hun kan ligge i sin seng kl 20 ... det er dog de færeste dage det bliver så sent

Anmeld

15. marts 2011

Lou87

CamillaRH skriver:

Det helt det samme her. Malik sov nogle gange førest ved 23-24 tiden

da han var mindre..

Ja lige præcis..
Tror da godt jeg ville ku ha lagt hende før - men hun ville så sku ha en flaske der alligevel for at sove hele natten dengang.
Så jeg tror bare vi valgte og sige at vi trak hende og ville vænne hende stille og roligt af med en time.. og det har da lykkedes fint nok da hun jo kommer i seng ca 21 nu.

Anmeld

15. marts 2011

MaliksMor

Lou87 skriver:

Ja lige præcis..
Tror da godt jeg ville ku ha lagt hende før - men hun ville så sku ha en flaske der alligevel for at sove hele natten dengang.
Så jeg tror bare vi valgte og sige at vi trak hende og ville vænne hende stille og roligt af med en time.. og det har da lykkedes fint nok da hun jo kommer i seng ca 21 nu.

Vi gjorded det mere pga. min mand. Han kommer førest hjem kl 22. Og nu hvor vi bare gik hjemme, tænkte jeg ikke lige videre over det. Så sov han jo også lidt længre.

Men, dejligt at hører at det går fint.

Jeg har heldigvis et par måneder endnu til at vænne ham til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.