Hvornår kommer jeres børn i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Caroline86

Laura (13 mdr. i morgen) kommer i seng omkring kl.20.00 det kan også være 19.30 og det kan også være kl.20.30...

Hun er utroligt flexibel i sin søvn og virker aldrig til at blive overtræt. Det betyder også at hun godt kan være længere oppe hvis vi f.eks. er ude eller hvis der bare er en aften vi ikke lige kan blive færdige med at lege

Hun vågner typisk ved 7-8 tiden men sover gerne længere i weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Ranarupta

Rose <3 skriver:

næææh. Jeg havde også selv et stort søvnbehov, som barn. jeg faldt altid i søvn... de mærkeligste steder... især sandkassen var et hit at sove i

Hvordan går det med Albertussen?

Nåååh, hvor sødt. Så lå du dér og fangede dig en lur mellem skovle og spande... Har dine forældre taget billeder af det?

Albert er syg. Feberen var gået væk, men den er kommet igen.
Han er bare så skidtnas...

Anmeld

17. marts 2011

Maise

clara kommer i seng imellem 19-20 alt afhængig af hvor længe hun har sovet i vuggestuen, og vågner selv imelem 6-7.

Anmeld

17. marts 2011

Hasselnødden

Elias er et år og et par måneder og kommer i seng omkring kl. 20, det svinger, så alt efter hvor træt han er efter dp, er det mellem 19.15 og 20.15, der har vi fundet ud af det passer ham rigtig godt - vi fornemmer når han er dér, hvor undertegnede f.eks. er lige nu  godnat på baby.dk  

Anmeld

18. marts 2011

Pige2009

Mor-til-asta-09 skriver:

Asta er 19 mdr og kommer i seng imellem 18.30 / 19.00

Og det er hver dag, også i weekenderne.. Er lidt nys om at høre hvornår jeres kommer i seng, og hvorfor på dette tidspunkt?

Asta kan sove til hun vågner i hverdagen, da jeg møder sent og først skal aflevere inden kl. 9.30. Men hjælp mig lige lidt på vej skønne kvinder...

Laura er 17 mdr. og hun kommer i seng omkring kl. 19 og sover til ca. 6.30

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ranarupta skriver:

Nåååh, hvor sødt. Så lå du dér og fangede dig en lur mellem skovle og spande... Har dine forældre taget billeder af det?

Albert er syg. Feberen var gået væk, men den er kommet igen.
Han er bare så skidtnas...

Ja det har de... tror 70% af mine barndomsfoto er hvor jeg sover ;)

Nååh lille pus, RS kan altså godt sætte sig til lungebetændelse. Bare så du er OBS på det.

Anmeld

18. marts 2011

Ranarupta

Rose <3 skriver:

Ja det har de... tror 70% af mine barndomsfoto er hvor jeg sover

Nååh lille pus, RS kan altså godt sætte sig til lungebetændelse. Bare så du er OBS på det.

Ej, hvor skægt!

Den har desværre sat sig som lungebetændelse. Vi har lige været afsted ved lægen og nu skal han have penicillin.

Anmeld

18. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ranarupta skriver:

Ej, hvor skægt!

Den har desværre sat sig som lungebetændelse. Vi har lige været afsted ved lægen og nu skal han have penicillin.

Nåh lille pus :( Men nu går det heldigvis hurtigt med at blive frisk, det går hurtigt når de først får pencilin.

Rigtig god bedring med ham

Anmeld

18. marts 2011

saxa

Begge kommer i seng når de er trætte..

Yasmin på knap 3år kommer somregel i seng omkring kl. 20.30-21.00 alle dage.. Dog kan hun hvis vi har gæster eller er i byen holde sig til alle er gået, eller vi kører hjem.. Uanset om det er klokken ti eller tolv...

Oliver 6mdr kommer i seng mellem 19.30 og 20.30 alt efter hvornår han er vågnet fra sin eftermiddagslur..

Oliver sørger desuden for morgenvækningen omkring kl.7 om morgenen.. Så ingen vækkeurer her - ihvertfald indtil jeg starter på job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.