Lou87 skriver:
Forståeligt nok.. han vil jo sikkert også gerne lige nå og se ham.
Og jeg har det lidt på samme måde, at jeg vil gerne ha hende en time ekstra ned nu her tættere på jeg skal starte arb igen da hun jo skal tidligere op. Men jeg vil også bare gerne nå og se hende når jeg kommer hjem.. men er heldigvis nok kun en gang om ugen, så det overlever hun jo nok lige 
Men det skal nok gå.. bare hav go tålmodighed.. og lad vær med og lade ham sove for tæt på han skal i seng.. aktiver ham og gør ham træt.... og så prøv sådan stille og rolig uge for uge og træk lidt fra.. hvis du ligger ham kl 22-23 nu.. så prøv først og hold fast i i en uge det skal være 22.30 og så efter en uge eller to så gå efter kl 22 .. og så videre og så videre.. det var det jeg gjorde og det har virket fint 
Netop

Aha, det er en god ide. Jeg tænkte nemmelig førest på at vække ham lidt tidligt en dag, også håbe på at det bare kørte derud af. Men, kan ikke få mig selv til at vække ham, så det er aldrig blevet til noget.
TAK for et godt råd

- Igår var vi ude og besøge familie. Så da vi kom hjem, sov han allerede klokken 21(og sov hele natten) så vågnede han kl 07:20(cirka) og idag sov han 21:30. Så kryders fingre for at det holder en uges tid, også prøver jeg kl 20:30 - 21.
Synes bare det er svært.. når man heller ikke selv er et morgen menneske

Anmeld