Hvornår kommer jeres børn i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Fam. Madsen

marcus er 2½ og kommer i seng mellem 19.30 - 20.00 i weekenderne kan den godt blive 20.30

dog hveranden weekend om lørdagen er han oppe til kl. 21.30 ca. da jeg arbejder hveranden weekend og marcus gerne vil have jeg putter ham så holder han sig vågen putter jeg ham der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

SiLiMiMa

her kommer alle 4 i seng på NÆSTEN samme tid.

maia på 2 år og 3 mdr bér selv om at komme  i seng ved 19 tiden.

De andre 3 på knap 5, 7 og 8 er også klar kl 19, hvor de så får godnathistorie som kan vare op til en halv time... som regel sover alle kl 20.

de skal op 6.15.

heise

Anmeld

15. marts 2011

Olivers-Moar

Olivers-Moar skriver:

Oliver er 3 år og i hverdage kommer han iseng mellem 18.45 og 19.30

i weekenderne kan han sjældent få lov at være oppe til senest 20.30 dog mest til 19.30 ca.

Ja det er rigtig svært, altså oliver er rigtig træt omkring kl 19 og kommer derfor i seng der.
Vi spiser kl 17 så vi ikke føler vi har travlt efter aftensmaden går vi i bad og så hygger vi med godnat historie og såvidere inden sengetid.

Oliver sover til kl 7 på hverdage da vi skal afsted og i weekenden svinger det meget mellem 8 og 10

Anmeld

15. marts 2011

Mor-til-asta-09

Olivers-Moar skriver:

Ja det er rigtig svært, altså oliver er rigtig træt omkring kl 19 og kommer derfor i seng der.
Vi spiser kl 17 så vi ikke føler vi har travlt efter aftensmaden går vi i bad og så hygger vi med godnat historie og såvidere inden sengetid.

Oliver sover til kl 7 på hverdage da vi skal afsted og i weekenden svinger det meget mellem 8 og 10

Herhjemme spiser vi kl.17.30... Vi kan ikke spise tidligere...

Anmeld

15. marts 2011

Diana...

Her hjemme er det mellem 18.30 og 19 alt efter hvor træt han er og sådan er det også i weekenderne. Vi prøvet i fredags at lade ham blive oppe til disney men da kl var 19.10 bad han selv om og komme i seng. 

Kram

Anmeld

15. marts 2011

LinLin

David er kommet i seng 19.30 siden han var 1 år (han er 4 ½ år nu) Fredag og lørdag må han gerne blive længere oppe

Men tænker om det snart skal rykkes lidt frem for han har en tendens til at vågne allerede kl 6 og allersenest kl 7... Og da jeg er på barsel skal vi jo ikke tidligt op eller skynde os

Anmeld

15. marts 2011

NinaNymannMadsen

min asta kommer i seng klokken 19:00 hvor dag undtagen weekenderne der får hun lov til at være en time længere oppe hvis hun er frisk nok.

lige idag er hun kommer en halv time senere i seng, men det var fordi vores mad var forsinket og hun skulle ikke gå sulten i seng. men det er også yders sjælent det sker.

Anmeld

15. marts 2011

Mor Til Julie<3

Min datter blir`17 måneder her på næste onsdag ...
Og hende`s senge tid er seneste klokken 20.00 af hun kommer i seng ... Nogen gange trækker jeg den til klokken 20.30 ...
Og hun vågner gerne mellem klokken 04.00-06-30 ...
Nogen gange kan jeg være heldig af hun først vågner kl 06.30 ...

Anmeld

15. marts 2011

B&J

min dreng er næsten lige blevet 1år men han kommer i seng kl 19 hver dag

Anmeld

15. marts 2011

Laulund87

Maria kommer i seng lige omkring kl 18. Der er hun bare helt færdig og sover så ca 14 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.