Hvornår kommer jeres børn i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Laulund87

Ranarupta skriver:

14 (FJORTEN! F-J-O-R-T-E-N!!) timer?!

Sej superkraft at have!

Haha ja Hun sover så kun én gang om dagen af ca 1,5 time, men det er jo fordi hun faktisk får det søvn hun skal have på ét døgn, om natten Det klager jeg nu ikke over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Laulund87

Majbriteriksen skriver:

14 TIMER, seriøst. Herhjemme er vi heldige hvis ungerne tager 11 timer. Jeg stod op til morgen kl. 630 med børnene og tænkte:hvor er det dejligt en sjældent gang at sove længe!

Jeg klager bestemt heller ikke over det, og håber bare at det ikke er noget hun laver om på

Selvfølgelig er der undtagelser hvis hun er syg, får tænker osv, men ellers sover hun så meget

Anmeld

16. marts 2011

millapigen

I hverdage kommer Magnus(2år 4mdr) i seng kl 18.45-19.00 og kommer op igen kl 05.00-05.30. i weekender kommer han i seng alt mellem kl 19.00 og 21.00 og står op igen mellem kl 05.00 og 07.00 sjælden gange sover han til kl 08.00

Anmeld

16. marts 2011

Sasja77

Mor-til-asta-09 skriver:

Synes bare det er så svært.. for føler bare man spiser aftensmad, så i bad og nattøjet.. også i seng...

Åh jeg er SÅ enig med dig! Vores datter er 13 måneder og kommer i seng ved en 19.45-20.00 tiden og jeg tror også at det bliver tidligere endnu når hun er faldet rigtig på plads i vuggestuen. Jeg føler også at det bare er hjem, spise, lege i 30 min, nattøj og seng og jeg har det simpelthen så dårligt med det Jeg synes jo ikke at vi reelt får noget tid sammen! Vi henter kl 16.30 og er hjemme lidt i fem og så bim bam bum så skal der soves....

Anmeld

16. marts 2011

eElak

bliver lige i tvivl om jeg har svaret på denne før.. 

Min søn bliver 2 år i næste uge - han kommer i seng 19.15/19.30 og falder i søvn i løbet af højst en halv time. 

Han vågner allerede kl 5.30 +/- 15 min. 

Anmeld

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ranarupta skriver:

14 (FJORTEN! F-J-O-R-T-E-N!!) timer?!

Sej superkraft at have!

Til hverdag sover Malucca 13 timer, i weekenderne kan hun snildt snuppe 14-15 timer....

Men du kan heller ikke samlinge Malucca og Maria, de har jo begge deres at slogs med. (Malucca skal jo vokse ekstra meget) og derfor har de brug for den ekstra søvn.

Anmeld

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Jeg klager bestemt heller ikke over det, og håber bare at det ikke er noget hun laver om på

Selvfølgelig er der undtagelser hvis hun er syg, får tænker osv, men ellers sover hun så meget

Malucca sover det samme som Maria. Dog sover hun længere om dagen.

Men altså de kan jo heller ikke helt samlignes, da de 2 jo har brug for ekstra søvn. (til at vokse i)

Anmeld

17. marts 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

Malucca sover det samme som Maria. Dog sover hun længere om dagen.

Men altså de kan jo heller ikke helt samlignes, da de 2 jo har brug for ekstra søvn. (til at vokse i)

Ja det er selvfølgelig rigtigt

Anmeld

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt

Anmeld

17. marts 2011

Mor1012

min datter på 4 mdr sover fra ca kl 19 og til 06

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.