ivfmarie skriver:
Det du der kalder forkælelse er det vi kalder bestikkelse :-o, eller en nem måde at slippe for at stå tidligt op... Når der skal forkæles her, så er det leg på ungernes niveau. En lang gåtur. En tur på den store legeplads. At male med rigtig acrylfarve ect ect...
Ved nærmere eftertanke ser jeg en tråd, faktisk to:
1: Jo mere nærvær der kræves af mig/os - jo mere elsker ungerne det.
2: Hvis jeg prøver at få fred, så er det at guffet og/eller snacksene kommer frem - og så er det jo egentlig ikke forkælelse, men bare et forsøg fra min side på at aflede ungerne :S
Marie, der desværre har mest tendens til punkt 2, men har laaangt mest succes med punkt nr 1
Øhh....slipper for at stå tidlig op??? Det er jo i hverdagene hvor jeg står tidligt op og børnene desværre også gør det...
Bestikkelse...??? Hvordan kan du nå til den konklusion...?? det kan jeg ikke forstår...
Jeg laver da også alt det andet...men jeg nyder også at nusse hygge forkæle mine drenge...(L)(L)(L) de er her så kort tid og hvorfor ikke nyde den tid vi har...??
Kan godt se du har et problem hvis du bestikker dem, det er da heller ikke smart...men ingen er jo fejlfrie. Her praktiserer jeg dog ikke den form for opdragelse...
Knus...
Anmeld