Som kun en mor kan gøre det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Kort og godt jeg giver mine børn omsorg og kærlighed på alle de måder de har brug for det... Her hos os er det vigtigt at give tryghed...

Jeg tænker ikke så meget på, hvornår og hvordan jeg gør det bare...

Jeg elsker mine børn og vil gøre alt for dem...

De er mine et og alt...

Majbritt(H)(L)(H)(L)(H)(L)(H)(L)(H)

Kunne godt være at I havde jeres små hygge-områder...(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

øhmmm fordi man sover i mors seng eller får serveret morgenmaden i sengen betyder det da ik at man ik er opdaget eller kan klare sig selv - ik i min verden da....

Og varme håndklæder ja kom lige til at tænke på jer da jeg lagde pigernes håndklæder på radiatoren mens de badede som jeg altid gør ser jeg heller ik som luksus bare en ting jeg gør ;)

Nemlig...:)

Anmeld

11. oktober 2008

twinboys

Eva skriver:

twinboys skriver:

Kort og godt jeg giver mine børn omsorg og kærlighed på alle de måder de har brug for det... Her hos os er det vigtigt at give tryghed...

De er mine et og alt...

Ja vi har fast en sang inde i sengen inden drengene skal sove...

Vi putter og synger meget...

Vi træner drengene sprogligt i form af leg og sang, og det nyder vi også alle...

At få lov til at sidde i nattøj i weekenden og se bamse og kylling...

At spise sammen...

At cykle sammen

At gå til sport sammen

Ja jeg kan blive ved...

Majbritt(H)

Anmeld

11. oktober 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Eva skriver:

twinboys skriver:

De er mine et og alt...

Vi træner drengene sprogligt i form af leg og sang, og det nyder vi også alle...

At spise sammen...

At cykle sammen

At gå til sport sammen

Ja jeg kan blive ved...

Majbritt(H)

Ja, de ting har vi også...(L) man bruger da godt nok meget tid på det yngel, hva....;)

Anmeld

11. oktober 2008

twinboys

Eva skriver:

twinboys skriver:

Eva skriver:

twinboys skriver:

De er mine et og alt...

At spise sammen...

At cykle sammen

At gå til sport sammen

Ja jeg kan blive ved...

Majbritt(H)

Ja, de ting har vi også...(L) man bruger da godt nok meget tid på det yngel, hva....;)

Ja og jeg nyder det så meget... Det er det bedste jeg har fået...

De er mine og jeg er så stolt af dem...

Sang lige A B C sangen for Alexander igår og 1 2 3 ja så kunne han den...

Så stolt en mor...

Majbritt(H)

Anmeld

11. oktober 2008

Annikaa

Eva skriver:

Annikaa skriver:

Hold da på, sikke mange blandet meninger.

Synes også det lyder hyggeligt. Men jeg kunne nu aldrig finde på det selv.

Som weekend hygge kunne man sagtens, efter min mening. Men i hverdagende ville jeg nu ikke ha til at fårgå sådan.

Jeg vil ha de skal læres selv at stå op og klare sig selv til de skal flytte hjmme fra. De skal lære at alting ikke bliver serveret her i livet. Og nogle gange er livet ikke rart. F.eks. kolde håndklæder ;)

Jeg siger ikke at dine ikke bliver selvstændige, for du må da opdrave der i løbet af dagen, ikke bare om morgen og aftenen. :) Fårgår vel en masse andet imellem der.

Jeg er selv blevet forkælet meget. (ikke matrielt) Og det har helt sikkert ikke gjord noget godt for mig. Jeg er også vand til at tingene bliver serveret for mig. Hvilket har gjord at jeg forventer meget af min kæreste. Nu skal det ikke lyde sådan at jeg ikke selv kan noget. For har da lært, efter 3 år på efterskole at livet ikke er sådan uden for mor og fars rækkevide.

Men tror da helt sikkeret dine børn nyder den måde du gør tingene på. ;)

Vi har jo bare forskellige syn på hvad der er bedst for børne :) Og ingen siger min måde bedre end din. Kan være de i bund og grund giver det samme resultant i sidste ende.. :)

Du må da en god weekend

Annika

Kan simpelthen ikke forstå at det at hygge om børn skulle gøre de ikke kan klare sig selv...det ene udelukker vel ikke det andet eller??
Min søn har nu i 1½ år selv stået op og pakket taske og taget i skole.
Jeg kører jo tidligere....og som børn af en enlig mor, så er man altså med til til rengøring feks, hver weekend ordnes der og alle mand er med.
Ting man ønsker sig sparer man op til og betaler selv(rigtig dyre der sparer de halvdelen op)
Så mine drenge er meget selvstændige og bevidste om vigtigheden af at vi alle er med herhjemme for at det hele skal fungere...men måske netop derfor er det rart også at gøre lidt ekstra der hvor der er mulighed for det..(L)
Knus Eva..som ikke oprettede det her indlæg for at vi skulle diskutere opdragelse, men kun for at høre hvad jeres hyggeting var...

hej

;)
Men det du beskriver giver bare mig, den opfattele. Men som jeg osgå skriver så ved jeg ikke havd der ellers forgår i din hverdag. og det du fortæller med din søn er da super flot af ham som 12 årige. Især synes jeg det lyder super flot at de alle hjælper til med rengøringen. Det er sundt for dem at lære.

Har sat og tænkt lidt over hvorfor jeg tænker sådan om det indlæg du skrev. Måske er det lidt det indtryg jeg har af nutidens forældre. Man høre om forældre der ringer til børnehave og beder dem udskyde udflugten fordi deres lille guldklump er blevet syg. Og linende ting har jeg høret. Og derfor er jeg meget bevist om hvordan jeg vil opdrave Sander. Derfor tror jeg at jeg reagere sådan på det indlæg.

Men synes nu jeg prøvede på at forklare at jeg ikke synes din måde er dårlig. Måske er det en bedre måde end den jeg vil gøre det på. Jeg synes så bestemt jeg skrev, at fordi du gør de ting du gør for dem, er ikke ensbetyning med at de ikke bliver elvstændige. men det må du h aoverset. Jeg er også ordblind, og har sværet ved at forklare mig ordentligt skriftligt, så må være derfor, jeg føler du misforstod mig.

Og nej, du må undskylde jeg begyndte at snakke om dette. Men somsagt var det dit indlæg som vik mig i e tanker.

Jeg gør nu ikke rigtig så meget endnu Han er kun 6 uger. Men jeg glæde rmig meget til at hygge med ham når han bliver lidt størrer. Især i juletide.

men regner med at morgenhyggen skal forgå i køkkenet ;)

Du må ha en god weekend

Annika

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.