SussieThyssen skriver:
Nu synes jeg ikke du skal bringe en dårlig stemning herind.
Vi har nogle regler på baby.dk, og som gennem lang erfaring er tilpasset, så vi alle kan have det hyggeligt og rart med hinanden.
Og undgå unødige konflikter.
Vi er IKKE elever i en skolegård, men voksne og fornuftige mennesker, og selvom du ikke synes om reglerne, så gør det ikke baby.dk til en skole, måske en livets skole ja, men ikke andet.
Saglig debat er det vi forventer og respekt for andres meninger.
Og selvom man kommer i modvind med sine meninger engang imellem, så må man tage det med vilje til at acceptere andres meninger og svare tilbage på tingene med respekt.
Bryder du dig ikke om regelsættet herinde, jamen så er det masser af andre sites, hvor du sikkert kan finde noget der passer dig bedre.

Kærligst
Sussie
>> Moderator på baby.dk <<
Ok. så andre må gerne være fordomsfulde overfor mig, men jeg må ikke forsvare mig???
Det som jeg bliver sur over er at folk ikke forstår det jeg skriver:
At det er (JEG GENTAGER) reglen!!!!! reglen om at man ikke må kommentere tvivlende på en sælgers indlæg....
Altså jeg gentager kære Sussie.....
Jeg er ikke imod modvind, (som jeg så OGSÅ skriver i denne debat) tværdigmod... Jeg er imod at der kommer fordomme og man beskylder mig for ting. Især da dette ikke handler om MIG eller SÆLGER... men om en REGEL.
Hvis jeg gerne ville ha krammer og kys fra folk jeg ikke kendte havde jeg oprettet en debat der hed : "Pædofile er svin"
hvis jeg ville have alle skulle hade mig og mene jeg var vindstille på 1.sal. så havde jeg lavet en debat der hed : "Pædofile er seje".
Jeg laver en debat hvor jeg undre mig over reglen (og dette gælder reglen for ALLE sælger/køber) om at man ikke må stille tvivlende spørgsmål. (dette må man på QXl osv. ) og personligt ville jeg ikke havde noget imod det hvis der kom en og skrev: "ikke for noget men det der er billigere her." for jeg har alle muligheder for at svare og komme med min mening og det så var : "jamen det er en anden type." eller "hov ja. ej men så kan du få den til..."
Jeg undrede mig over reglen. Og hvis jeg havde vidst at folk ville reagere på denne måde og taget det hele så seriøst, så havde jeg ALDRIG oprettet dette indlæg.
Men jeg må være ærlig og sige at jeg er død træt af at forklare at jeg ikke brokker mig over sælger (jeg har aldrig udlagt sælger på min debat), men at jeg undre mig over denne regel. (føler jeg gentager mig selv)
(tænker på om jeg lige skal pointere igen at det er denne regel jeg undre mig over, eller om folk har forstået den?)