k skriver:
Jeg er lige blevet informeret om en regel på baby.dkAt man ikke må gøre det svært for en sælger at sælge varen.Nu er det sådan at jeg henviste til den orginale side, hvorfor tøjet er fra, og der var det billigere (helt nyt) end hvad sælger solgte det brugt for.Jeg får herefter en "påmindelse" om at dette må jeg ikke!Jeg beklager derfor -og overvejer nu at sælge en masse brugt til overpris da der ingen regel er til at beskytte de godtroende...Forsat god dag!
Åh hold dog op med at være bitter
Det er folks eget ansvar at undersøge om den vare de køber kan fåes billigt andetsteds, hvis du spørger mig. Hvis folk vælger at sælge det dyrere og folk køber det, så står det for egen regning. Man må selv se sig om. Det er ikke andres job og sabotere annoncer med andre priser
Ellers kunne man jo hurtigt sige: "Jaaah, den her vare sælger du brugt til mindre pris, men den kan fås ENDNU billigere her og der". Desuden kan det jo være, at man har købt en vare til 250, aldrig brugt den og sælger den til 200. At den pågældende vare så er på tilbud et sted er jo som det er, og det må være købers job selv at sætte sig ind i priser.
At sabotere andres annoncer er, uanset grunden, topfesent i min verden 
Anmeld