k skriver:
Der er nok ingen der er enig med mig. Og fred være med det.Men der er da kæmpe forskel på at antage og skrive : du er da...Og hænge en op i sort/hvidOg så kunne se lidt gråt og sige :jeg er ikke enig eller regler er regler.Jeg ser det sådan her... En god debat er en debat hvor folk ikke er enige, MEN hvor folk kommer med kommentar MAN KAN FORHOLDE sig til.Ked af at sige at jeg ikke kan forholde mig til en ost i Kvickly eller at jeg jo råber op i Føtex eller at jeg HELT SIKKERT mente det i dårlig ånd.Det er her jeg mener det blir for "skolegårds" agtigt.Jeg tager gerne mod dem som skriver de ikke er enig fordi det er ens eget ansvar. Se det er debat!!!!Så Jer i " skolegården" tag noget frisk luft og kom så ind i debatten på en konstruktiv måde.
Jo, jeg er enig med dig, og jeg har faktisk taget kontakt til en køber på QXL eller Trendsales eller noget i den retning, og fortalt hende, at jeg positivt vidste at sælger havde givet 25 kr. på lagersalg for det hun gerne ville have 300 kr. for, så hvis hun var insteresseret, så ville jeg gerne sælge hende den ekstra jeg havde til den købte pris.
Kan godt være at det er konceptet, men det bevæger sig godt nok på kanten af åger og sortbørs. Af samme grund læser jeg aldrig salgsannoncer et sted som dette og går i en stor bue udenom børnetøj mm., som jeg er sikker på, at købt på lagersalg; med den ene tanke at skrabe hjem til sig selv, på bekostning af dem der ikke nåede at få. Det er i mine øjne forkasteligt, men jeg ved også, at jeg er noget ala den eneste med den moral, så jeg klapper bare i og holder mig væk. Det er lettest og giver færrest hak i næsen, så det kan anbefales 
Anmeld