At sælge på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

SussieThyssen

k skriver:

Ok. så andre må gerne være fordomsfulde overfor mig, men jeg må ikke forsvare mig???

Det som jeg bliver sur over er at folk ikke forstår det jeg skriver:

At det er (JEG GENTAGER) reglen!!!!! reglen om at man ikke må kommentere tvivlende på en sælgers indlæg....

Altså jeg gentager kære Sussie..... 

Jeg er ikke imod modvind, (som jeg så OGSÅ skriver i denne debat) tværdigmod... Jeg er imod at der kommer fordomme og man beskylder mig for ting. Især da dette ikke handler om MIG eller SÆLGER... men om en REGEL.

Hvis jeg gerne ville ha krammer og kys fra folk jeg ikke kendte havde jeg oprettet en debat der hed : "Pædofile er svin"

hvis jeg ville have alle skulle hade mig og mene jeg var vindstille på 1.sal. så havde jeg lavet en debat der hed : "Pædofile er seje".

Jeg laver en debat hvor jeg undre mig over reglen (og dette gælder reglen for ALLE sælger/køber) om at man ikke må stille tvivlende spørgsmål. (dette må man på QXl osv. ) og personligt ville jeg ikke havde noget imod det hvis der kom en og skrev: "ikke for noget men det der er billigere her." for jeg har alle muligheder for at svare og komme med min mening og det så var : "jamen det er en anden type." eller "hov ja. ej men så kan du få den til..."

Jeg undrede mig over reglen. Og hvis jeg havde vidst at folk ville reagere på denne måde og taget det hele så seriøst, så havde jeg ALDRIG oprettet dette indlæg. 

Men jeg må være ærlig og sige at jeg er død træt af at forklare at jeg ikke brokker mig over sælger (jeg har aldrig udlagt sælger på min debat), men at jeg undre mig over denne regel. (føler jeg gentager mig selv) 

(tænker på om jeg lige skal pointere igen at det er denne regel jeg undre mig over, eller om folk har forstået den?)

Jamen...nu har du undret dig og fået svar med forklaring på reglen og hvorfor vi har den.
Flertallet er tilfredse med reglerne og man må jo bøje sig for, at der er forskellige regler forskellige steder.
Det er ikke altid man er enig med dem alle, men kan man ellers lide stedet, så må man tage det med.
Og så er det vel i grunden uddebatteret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

katoef

Miracle skriver:

Man kan også udvise noget pli og sende folk en PB!

Forstår ikke behovet for disse "sure opstød"s indlæg..
Der kommer intet godt ud af dem!

Jeg har også sendt en PB dog uden svar tilbage

Anmeld

9. marts 2011

katoef

Secrets skriver:

Jeg tror problemet er formuleringen du lagde ud med i dit indledende indlæg. Hvis du havde forsøgt at skabe en reel debat om hvorfor reglen er sådan, eller havde kommet med en reel beklagelse, så havde det jo være fint. Men du er jo i stedet sarkastisk og skriver: "Jeg beklager derfor -og overvejer nu at sælge en masse brugt til overpris da der ingen regel er til at beskytte de godtroende.."

Det må du kunne se virker enormt flabet, og som om at du ikke har nogen respekt for reglen. Ud fra den formulering virker din beklagelse ikke reel, og det var også derfor, at jeg skrev som jeg gjorde

Ja det var også Sarkastisk. Men mod den regel som i mine øjne er underlig (det er jo bare min mening, så mange andre opretter da også debatter om deres mening) Og jeg tror også det kunne været blevet en god debat, hvis ikke det blev gjort personligt.Jeg kan da godt forstå den regel på nogen punkter. Bare ikke lige ved at jeg spørger sælger om det ikke er svært at sælge og så linker min begrundelse for spørgsmålet. -det er HER den er gal for mig.Men kan ikke se problemet... Sælger har aldrig haft så mange besøg før denne debat

Anmeld

9. marts 2011

katoef

Secrets skriver:

Jeg tror problemet er formuleringen du lagde ud med i dit indledende indlæg. Hvis du havde forsøgt at skabe en reel debat om hvorfor reglen er sådan, eller havde kommet med en reel beklagelse, så havde det jo være fint. Men du er jo i stedet sarkastisk og skriver: "Jeg beklager derfor -og overvejer nu at sælge en masse brugt til overpris da der ingen regel er til at beskytte de godtroende.."

Det må du kunne se virker enormt flabet, og som om at du ikke har nogen respekt for reglen. Ud fra den formulering virker din beklagelse ikke reel, og det var også derfor, at jeg skrev som jeg gjorde

Ja det var også Sarkastisk. Men mod den regel som i mine øjne er underlig (det er jo bare min mening, så mange andre opretter da også debatter om deres mening) Og jeg tror også det kunne været blevet en god debat, hvis ikke det blev gjort personligt.Jeg kan da godt forstå den regel på nogen punkter. Bare ikke lige ved at jeg spørger sælger om det ikke er svært at sælge og så linker min begrundelse for spørgsmålet. -det er HER den er gal for mig.Men kan ikke se problemet... Sælger har aldrig haft så mange besøg før denne debat

Anmeld

9. marts 2011

Nadia&Daniel

tazz skriver:

okay, ikke for at puste til nogen ild, men bare for at forstå det:

Hvis jeg ser en vare herinde til 500kr. jeg gerne vil have, men synes at den er for dyr, så må jeg IKKE skrive "Jeg byder 350, for ellers kan jeg få den billigere et andet sted?"

Bare et forslag:

Man kunne skrive: jeg vil byde 350.- for x..

Vist sælgeren så siger nej, kan man altid skrive: det var et forsøg værd  held og lykke med salget

Anmeld

9. marts 2011

tazz

Nadia&Daniel skriver:

Bare et forslag:

Man kunne skrive: jeg vil byde 350.- for x..

Vist sælgeren så siger nej, kan man altid skrive: det var et forsøg værd  held og lykke med salget

Og så en PB til hende? Det er jo også synd hvis hun står og prøver at komme af med noget, og ingen gider købe fordi det er for dyrt, men at man ikke må sige det.

Anmeld

9. marts 2011

Nadia&Daniel

tazz skriver:

Og så en PB til hende? Det er jo også synd hvis hun står og prøver at komme af med noget, og ingen gider købe fordi det er for dyrt, men at man ikke må sige det.

Der burde sælger selv være lidt smart og gå ned i pris, vist du så ikke er interesseret. Eller tjekke op på sine salgsann. og se om der overhovedet har været nogle bud. Har der ikke, er prisen nok sat for højt..

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

k skriver:

Du kan jo ikke undgå at den pågældende salgsannonce bliver inddraget, når du så selv går hen og skriver, at vi da ikke kan vide om du har udvist interesse for varen. For det havde du jo ikke Så ja, det er skide træls at have en sværm af folk der går imod en, men når man ligger ud med sarkasme, og kommer med påstande, som desværre ikke helt holder stik, så tror jeg det er svært at undgå.

Men nu har du jo nok forstået reglen, og så ved du det fremover, hvilket er det vigtigste

Anmeld

9. marts 2011

morethanperfect

Secrets skriver:

Du kan jo ikke undgå at den pågældende salgsannonce bliver inddraget, når du så selv går hen og skriver, at vi da ikke kan vide om du har udvist interesse for varen. For det havde du jo ikke Så ja, det er skide træls at have en sværm af folk der går imod en, men når man ligger ud med sarkasme, og kommer med påstande, som desværre ikke helt holder stik, så tror jeg det er svært at undgå.

Men nu har du jo nok forstået reglen, og så ved du det fremover, hvilket er det vigtigste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.