At sælge på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

katoef

Der er da ingen der ved om jeg efterfølgende har skrevet til sælger : men jeg vil gi...Og nej, selvfølgelig er det ikke skrevet for at sætte sælger i dårligt lys!Men nu ved jeg sku ikke helt hvad jeg er mest chokeret over, regler på baby.dk eller folk der "hidser" sig så meget op og sætter en i bås fordi de ANTAGER at man handler i dårlig ånd. Helt ærligt!!!! Gå dog en tur og få lidt friskt luft istedet for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

L.J.L

Secrets skriver:

Så hvis man er uenig med dig, så er man bare træls og sur og ens mening kan ikke bruges til noget? Så er det da en ganske kedelig debatverden, hvis ens svar kun tages seriøst hvis man er enig med trådstarter 

nææ for jeg var også uenig med TS og mine svar kunne hun godt bruge. Så det er nok noget med hvordan det meldes ud til TS kan jeg forestille mig ?

Anmeld

9. marts 2011

Isabella_mor

k skriver:

Der er da ingen der ved om jeg efterfølgende har skrevet til sælger : men jeg vil gi...Og nej, selvfølgelig er det ikke skrevet for at sætte sælger i dårligt lys!Men nu ved jeg sku ikke helt hvad jeg er mest chokeret over, regler på baby.dk eller folk der "hidser" sig så meget op og sætter en i bås fordi de ANTAGER at man handler i dårlig ånd. Helt ærligt!!!! Gå dog en tur og få lidt friskt luft istedet for

det kan jeg så fortælle at det har du IKKE gjort.. du har IKKE virket interesseret i varene overhovedet (det er mit indlæg som hele humlen drejer sig om!)

hvis man LÆSER ORDENLIGT står der også at prisen er INCL porto... jeg kan ikke se noget forkert i at angive den FULDE pris. så er jeg fri for at skulle sidde og regne porto ud for hver enkelte vare. dvs køber man mere får man portoen billigere og derved også varen billigere...

Anmeld

9. marts 2011

Maise

k skriver:

Jeg er lige blevet informeret om en regel på baby.dkAt man ikke må gøre det svært for en sælger at sælge varen.Nu er det sådan at jeg henviste til den orginale side, hvorfor tøjet er fra, og der var det billigere (helt nyt) end hvad sælger solgte det brugt for.Jeg får herefter en "påmindelse" om at dette må jeg ikke!Jeg beklager derfor -og overvejer nu at sælge en masse brugt til overpris da der ingen regel er til at beskytte de godtroende...Forsat god dag!

så får du altså travlt på trendsales, danmarks største online tøjbazar. Der er over en 1/2 millon brugere med over 1/2 million aktive annoncer og de har altså samme koncept.

Anmeld

9. marts 2011

Isabella_mor

Maise skriver:

så får du altså travlt på trendsales, danmarks største online tøjbazar. Der er over en 1/2 millon brugere med over 1/2 million aktive annoncer og de har altså samme koncept.

SÆT IGANG siger jeg bare..

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

det kan jeg så fortælle at det har du IKKE gjort.. du har IKKE virket interesseret i varene overhovedet (det er mit indlæg som hele humlen drejer sig om!)

hvis man LÆSER ORDENLIGT står der også at prisen er INCL porto... jeg kan ikke se noget forkert i at angive den FULDE pris. så er jeg fri for at skulle sidde og regne porto ud for hver enkelte vare. dvs køber man mere får man portoen billigere og derved også varen billigere...

Præcis!

Anmeld

9. marts 2011

katoef

Der er nok ingen der er enig med mig. Og fred være med det.Men der er da kæmpe forskel på at antage og skrive : du er da...Og hænge en op i sort/hvidOg så kunne se lidt gråt og sige :jeg er ikke enig eller regler er regler.Jeg ser det sådan her... En god debat er en debat hvor folk ikke er enige, MEN hvor folk kommer med kommentar MAN KAN FORHOLDE sig til.Ked af at sige at jeg ikke kan forholde mig til en ost i Kvickly eller at jeg jo råber op i Føtex eller at jeg HELT SIKKERT mente det i dårlig ånd.Det er her jeg mener det blir for "skolegårds" agtigt.Jeg tager gerne mod dem som skriver de ikke er enig fordi det er ens eget ansvar. Se det er debat!!!!Så Jer i " skolegården" tag noget frisk luft og kom så ind i debatten på en konstruktiv måde.

Anmeld

9. marts 2011

Polkaprik

k skriver:

Der er nok ingen der er enig med mig. Og fred være med det.Men der er da kæmpe forskel på at antage og skrive : du er da...Og hænge en op i sort/hvidOg så kunne se lidt gråt og sige :jeg er ikke enig eller regler er regler.Jeg ser det sådan her... En god debat er en debat hvor folk ikke er enige, MEN hvor folk kommer med kommentar MAN KAN FORHOLDE sig til.Ked af at sige at jeg ikke kan forholde mig til en ost i Kvickly eller at jeg jo råber op i Føtex eller at jeg HELT SIKKERT mente det i dårlig ånd.Det er her jeg mener det blir for "skolegårds" agtigt.Jeg tager gerne mod dem som skriver de ikke er enig fordi det er ens eget ansvar. Se det er debat!!!!Så Jer i " skolegården" tag noget frisk luft og kom så ind i debatten på en konstruktiv måde.

Anmeld

9. marts 2011

L.J.L

k skriver:

enig.

Du skrev jo ikke indlægget for at få smidt mudder i hovedet.

Anmeld

9. marts 2011

katoef

Bemærk... Jeg har IKKE skrevet hvem dette handlede om, og jeg tror ærligt at mange af Jer ser rødt. Og vender det til sort fordi i gerne vil have lidt lir i potten.Men har i tænkt på at det var baby.dk's regler jeg har noget imod?Jeg kender ikke sælger men hun er da sikkert pisse sød (jeg kender hende jo ikke). Men synes ærligt at det var mega underligt med de regler.Men kan da godt se hvilken typer mange af Jer er herinde på den måde i "hænger" folk ud på!!!Føj siger jeg bare... I burde sådan få et wake up CallOg nu gider jeg ikke bruge tid på det mere, for denne debat er gået over på en "hekse jagt". Håber i ikke er så fordomsfulde i det virkelige liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.