At sælge på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

katoef

Altså nu kommer det jo ud på et helt andet plan.Jeg skriver ikke om butikker ude på gaden som sælger brugt til overpris.Jeg kan ikke se hvordan det sammenlignes at gå ind i en butik på strøget og så brugt tøj på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

L.J.L

Ok så hvis i ser en barnevogn brugt til overpris, den bliver solgt brugt så det er jo ret typisk at man så kan forhandle. Så er det ret normalt at man siger : som ny kan jeg få den til denne pris.

Men hvis du vil prutte med prisen kan du bare gøre det, men at stille spørgsmål til varens pris, stiller sælgerens annonce i dårligt lys og det er ikke tilladt, hverken her eller på andre handelssider.

Det er ren og skær dårlig handels-skik.

Anmeld

9. marts 2011

Low

Jeg tror nu ikke at trådstarter har haft i tankerne at gøre det svært for sælger at sælge sine vare. Men så kunne man udtrykke sin fortvivlese i privatbesked til sælgeren men igen det er nok ikke skrevet for at sælgeren ikke skal kunne sælge sine ting.

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

k skriver:

Ok så hvis i ser en barnevogn brugt til overpris, den bliver solgt brugt så det er jo ret typisk at man så kan forhandle. Så er det ret normalt at man siger : som ny kan jeg få den til denne pris.

Det var jo ikke lige det der var tilfældet med dit eksempel. Du udviste ikke nogen interesse for at købe, men skrev kun i tråden for at sige, at det kunne fås billigere andetsteds, og det er ret frækt Synes sagtens det kan sammenlignes med at gå ind i en given forretning og sige: "HEY ALLESAMMEN! SKYND jer over i Kvickly i stedet, der er det meget billigere". Det er samme princip, og det kan man ikke tillade sig. Det er jo også dit eget ansvar at se, om din yndlingsost tilfældigvis er billigere i netto denne uge end i Bilka. 

Anmeld

9. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
k skriver:

Det er også ok at du evt gør det, men reglen herinde er, at du ikke må det i salgstråden.
Folk indrykker jo heller ikke annoncer i aviserne med at den og den butik tager så og så meget, og du kan få den billigere i en anden butik der og der,vel !?!
Det er vel ikke så svært at forstå og acceptere at reglerne her, er som ude i den almene verden.

Anmeld

9. marts 2011

SussieThyssen

Secrets skriver:

Det var jo ikke lige det der var tilfældet med dit eksempel. Du udviste ikke nogen interesse for at købe, men skrev kun i tråden for at sige, at det kunne fås billigere andetsteds, og det er ret frækt Synes sagtens det kan sammenlignes med at gå ind i en given forretning og sige: "HEY ALLESAMMEN! SKYND jer over i Kvickly i stedet, der er det meget billigere". Det er samme princip, og det kan man ikke tillade sig. Det er jo også dit eget ansvar at se, om din yndlingsost tilfældigvis er billigere i netto denne uge end i Bilka. 

Anmeld

9. marts 2011

katoef

LineLouise: Sådan!!! Et indlæg svar jeg kan forholde mig til. Frem for alle mulige "cyber råben" om at jeg er bitter eller er en dårlig kunde (griner) jeg har godt nok fået et par stykker op på tasterne Og hold da op. Det er da lidt interessant hvordan folk strakt mener noget om en (de ikke kender) ud fra et indlæg (griner)Rolig nu damer... Det er bare et indlæg om brugt tøj -jeg har ikke svinet Jeres kæledyr eller familie til

Anmeld

9. marts 2011

Vingummien

Secrets skriver:

Åh hold dog op med at være bitter Det er folks eget ansvar at undersøge om den vare de køber kan fåes billigt andetsteds, hvis du spørger mig. Hvis folk vælger at sælge det dyrere og folk køber det, så står det for egen regning. Man må selv se sig om. Det er ikke andres job og sabotere annoncer med andre priser Ellers kunne man jo hurtigt sige: "Jaaah, den her vare sælger du brugt til mindre pris, men den kan fås ENDNU billigere her og der". Desuden kan det jo være, at man har købt en vare til 250, aldrig brugt den og sælger den til 200. At den pågældende vare så er på tilbud et sted er jo som det er, og det må være købers job selv at sætte sig ind i priser.

At sabotere andres annoncer er, uanset grunden, topfesent i min verden

Anmeld

9. marts 2011

SussieThyssen

k skriver:

LineLouise: Sådan!!! Et indlæg svar jeg kan forholde mig til. Frem for alle mulige "cyber råben" om at jeg er bitter eller er en dårlig kunde (griner) jeg har godt nok fået et par stykker op på tasterne Og hold da op. Det er da lidt interessant hvordan folk strakt mener noget om en (de ikke kender) ud fra et indlæg (griner)Rolig nu damer... Det er bare et indlæg om brugt tøj -jeg har ikke svinet Jeres kæledyr eller familie til

Der er ingen, der føler at du har svinet hverken familie eller kæledyr til, det er jeg ret sikker på 

Vi beder dig blot om at følge reglerne og forklarer dig hvorfor de er, som de er.

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

k skriver:

Så hvis man er uenig med dig, så er man bare træls og sur og ens mening kan ikke bruges til noget? Så er det da en ganske kedelig debatverden, hvis ens svar kun tages seriøst hvis man er enig med trådstarter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.