Den 8. og allerede i minus :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

mor-til-vanessa

Znuzke skriver:

Du forventer simpelthen at have 25.000 udbetalt når du er færdig uddannet som lærer????????????

Hold da fast - du må da ha' et kæmpe fradrag.

med en løn på 30000 så kommer jeg da til at få ca 20000 udbetalt. og det er da meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Ammi

Hej

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men jeg vil da lige komme med en kommentar.

Det kan være uendelig svært med økonomien nogen gange, selvom man får 16.000 udbetalt, og specielt med de udgifter du har.

Det der virker som det største problem for dig, virker til at være de udgifter til transport, og det forstår jeg udemærket godt! Det er jo rigtig mange penge!!

Jeg tænkte på om du får børnebidrag? eller om du har mulighed for det?

Mit bedste råd er at få lavet et budget. Det nemmeste i den forbindelse er at lave det sammen med banken. Jeg ved også at i nogle netbanker, kan man selv gøre det der.

Jeg har selv lavet mit eget budget i en hjemmelavet excel-model. Så hvis du vil lave en selv er du velkommen til at skrive også vil jeg selvfølgelig gerne hjælpe.  Det kan nemlig hjælpe så meget at få over blik over hvad man har til mad, tøj og til sjov.

Håber du kunne bruge noget af det

knus fra den lille revisor

Anmeld

10. marts 2011

tazz

mor-til-vanessa skriver:

med en løn på 30000 så kommer jeg da til at få ca 20000 udbetalt. og det er da meget

Tror at du glemmer topskatten eller sådan noget. Jeg får 36.000 om måneden og har ca. 21.000 udbetalt, inkl fradrag på et reallån på et hus og renteudgifter på to biler.

Men hvis man tjener det som lærer, så er jeg det helt forkerte sted! Mener da også bestemt, at min bror startede på 23.000 som grundløn da han blev færdig for et par år siden.

Anmeld

10. marts 2011

Aves.

Du forventer simpelthen at have 25.000 udbetalt når du er færdig uddannet som lærer????????????

Hold da fast - du må da ha' et kæmpe fradrag.

jeg vil også være lærer så..

Anmeld

10. marts 2011

ekzunz

Eva. skriver:

jeg vil også være lærer så..

Ja, jeg sidder da også og overvejer om jeg skulle skrive noget andet på det ansøgningsskema jeg sidder og bakser med pt.....

Startlønnen for en socialrådgiver ligger desværre ikke helt deroppe....

Anmeld

10. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
mor-til-vanessa skriver:

får nok heller ikke udbetalt til som startløn. tror en startløn som lærer ligger på 30000 og slutløn som 40000. men det er da stadig langt bedre

Tror sørme ikke du skal satse på en startløn på 30.000 som lærer (ej heller en slutløn på 40.000. )

- kan fortælle dig at en nyuddannet statsansat jurist tjener noget mindre

Anmeld

10. marts 2011

nvm

Anonym skriver:

Åh hvor jeg dog synes den økonomi er hård. Vi skriver kun den 8. og min konto er allerede i minus. Jeg arbejder fuldtid og lidt til. Har en ok løn, får ca udbetalt 16.500 kr. Har arbejde ved siden af, men alligevel hænger det bare ikke sammen. Synes ikke jeg har overforbrug, men har en lejlighed der koster 6500 kr om måneden. Får ca 500 i boligstøtte, så altså en husleje på 6000 kr. Jeg betaler 700 kr til SFO Mobiltelefon og internet bliver betalt af min arbejdsgiver. Jeg betaler 1500 kr af på et lån jeg har fra min skilsmisse. Så jeg forstå bare ikke, hvordan min økonomi kan være så dårlig Øv øv hvor er det trist. Heligvis får jeg lidt penge tilbage i skat. Håber det kan rette lidt op på det, så jeg ikke i ender i minus hver måned den 8.

Ja sorry for mit negativ indlæg, skulle vist bare lige af med det. Synes det er hårdt til tider at være enlig mor men en økonomi der åbenbart ikke hænger sammen trods alt mit arbejde.

du skam ikke alene.. min er også i minus allerede

Anmeld

10. marts 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Ja, jeg sidder da også og overvejer om jeg skulle skrive noget andet på det ansøgningsskema jeg sidder og bakser med pt.....

Startlønnen for en socialrådgiver ligger desværre ikke helt deroppe....

Åhh, er du ved at søge...ihh, altså, hvor spændende...bare det var mig..er det sep. der er opstart?

Anmeld

10. marts 2011

ekzunz

Eva. skriver:

Åhh, er du ved at søge...ihh, altså, hvor spændende...bare det var mig..er det sep. der er opstart?

Ja, jeg er ved at få styr på de sidste arbejdsgivererklæringer, og håber at jeg har styr på alt det andet.... Det er jo en helt ny verden.

Ja, de regner med opstart omkring 1 sept. i Hillerød. Jeg søger ind både i Hillerød og i Roskilde. Hillerød er helt nyt, og de optager kun 35, men sidste år kom alle ind i Roskilde, så jeg er forhåbningsfuld....

Anmeld

10. marts 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Ja, jeg er ved at få styr på de sidste arbejdsgivererklæringer, og håber at jeg har styr på alt det andet.... Det er jo en helt ny verden.

Ja, de regner med opstart omkring 1 sept. i Hillerød. Jeg søger ind både i Hillerød og i Roskilde. Hillerød er helt nyt, og de optager kun 35, men sidste år kom alle ind i Roskilde, så jeg er forhåbningsfuld....

Ej, det tror jeg altså du bliver glad for...det ER jo en ny verden, men hvor er det også en fantastisk en af slagsen...nyd det, tiden går så stærkt....glæder mig til at følge dig herinde, for du skriver vel lige lidt, ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.