Alle de tråde hvor vi indirekte inddrager indvandredebatten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

sarahb

FrkT skriver:

Er helt lettet nu, for følte slet ikke at du er sådan med hva man har læst med osv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

FrkT

sarahb skriver:

PUHA, det er jeg meget glad for....

Det er det VÆRSTE jeg ved ved det skrevne sprog, det er bare ALT for let at misforstå, hvis man ikke får formuleret sig 100% korrekt (og selv der kan det misforståes).... 

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

FrkT skriver:

Det er det VÆRSTE jeg ved ved det skrevne sprog, det er bare ALT for let at misforstå, hvis man ikke får formuleret sig 100% korrekt (og selv der kan det misforståes).... 

Lige præcis, men jeg fik hvis fortalt meget godt hvad jeg syntes haha

Anmeld

5. marts 2011

kamtok

FrkT skriver:

Selvfølgelig er I velkomne. Har også mange veninder som er flytninge eller indvandrere, og kender masser af fantastiske mennesker som ikke er danskere oprindeligt, så jo, det er I skam.

Og den du har markeret var med en smiley bag ved, skulle måske nærmere have været denne () smiley. Men i hvert fald sagt med et blink i øjet.

Det er jeg da glad for at høre..

Anmeld

5. marts 2011

FrkT

sarahb skriver:

Er helt lettet nu, for følte slet ikke at du er sådan med hva man har læst med osv....

Det synes jeg nu heller ikke jeg er. Og tak for det 

På HF gik jeg da allermest sammen med en pige fra Sri Lanka. Og datede kort tid en fyr fra Tyrkiet da jeg var helt frisk teenager  Min bedste veninde er adopteret fra Indien (ved godt det ikke er HELT det samme, men var jeg racist havde det nok alligevel ikke været tilfældet at hun var min bedste veninde).

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

FrkT skriver:

Det synes jeg nu heller ikke jeg er. Og tak for det 

På HF gik jeg da allermest sammen med en pige fra Sri Lanka. Og datede kort tid en fyr fra Tyrkiet da jeg var helt frisk teenager  Min bedste veninde er adopteret fra Indien (ved godt det ikke er HELT det samme, men var jeg racist havde det nok alligevel ikke været tilfældet at hun var min bedste veninde).

Cool, ja jeg er jo gift med en Pakistaner...

Anmeld

5. marts 2011

FrkT

sarahb skriver:

Lige præcis, men jeg fik hvis fortalt meget godt hvad jeg syntes haha

Hehe. Kender det godt. Der er også visse emner jeg LYNHURTIGT farer op over, hvis jeg har indtryk af at folk er af modsatte mening, og det er noget jeg synes er meget forkert. Men jeg synes kun det er sundt at vi alle har vores ting vi føler meget stærkt omkring 

Anmeld

5. marts 2011

FrkT

kamtok skriver:

Det er jeg da glad for at høre..

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

FrkT skriver:

Hehe. Kender det godt. Der er også visse emner jeg LYNHURTIGT farer op over, hvis jeg har indtryk af at folk er af modsatte mening, og det er noget jeg synes er meget forkert. Men jeg synes kun det er sundt at vi alle har vores ting vi føler meget stærkt omkring 

Præcis...
Ha en dejlig weekend, nu vil jeg hoppe i seng... Det har jeg ventet på hele dagen

Anmeld

5. marts 2011

FrkT

sarahb skriver:

Cool, ja jeg er jo gift med en Pakistaner...

Ahhhh. Jeg har tit tænkt på at dine drenge så noget mørkere ud (håret og meget stærkt markerede øjne - kan man ikke kalde det det? Det er i hvert fald super flot!) end dig, så tænkte nok at din mand ikke var fisebleg dansker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.