Alle de tråde hvor vi indirekte inddrager indvandredebatten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

N&J

Top fem over hvor indvandrer i Danmarks oftes kommer fra:

Tyrkiet 32.255

Tyskland 28.234'

Irak 21.306

Polen 25.443

Libanon 12.012

Der er yderlige tal på: 

Bosnien-Hercegovina, Øvrige Afrika, Pakistan, Jugoslavien (eks.), Somalia, Norge, Øvrige Asien, Iran, Sverige, Vietnam, Storbritannien, Afghanistan, Sri Lanka, Syd- og Mellemamerika, Marokko, Kina, Nordamerika, Thailand, Filippinerne, Island og

øvrige lande 81.684

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Calliope

N&J skriver:

Top fem over hvor indvandrer i Danmarks oftes kommer fra:

Tyrkiet 32.255

Tyskland 28.234'

Irak 21.306

Polen 25.443

Libanon 12.012

Der er yderlige tal på: 

Bosnien-Hercegovina, Øvrige Afrika, Pakistan, Jugoslavien (eks.), Somalia, Norge, Øvrige Asien, Iran, Sverige, Vietnam, Storbritannien, Afghanistan, Sri Lanka, Syd- og Mellemamerika, Marokko, Kina, Nordamerika, Thailand, Filippinerne, Island og

øvrige lande 81.684

Jeg var slet ikke klar over at der var så mange tyskere i DK, ej hvor sjovt.. 

Men kan nu godt følge den anden bruger som skrev det virkede som et "højt" tal i forhold til hvor hun er fra, for jeg har også de sidste par år troet at der faktisk var en del flere udlændinge, meeeen jeg bor også i Odense pt 

Hvor imod jeg før i tiden mente det var et lavt tal, da jeg boede i en lille by i Sydjylland.. Så kan tydeligt se forskel på antallet i forhold til at jeg nu er i en storby (er på ingen måde negativ omkring udlændinge, har mange gode venner som har udlandske rødder) 

Anmeld

6. marts 2011

N&J

StinnaS skriver:

Jeg var slet ikke klar over at der var så mange tyskere i DK, ej hvor sjovt.. 

Men kan nu godt følge den anden bruger som skrev det virkede som et "højt" tal i forhold til hvor hun er fra, for jeg har også de sidste par år troet at der faktisk var en del flere udlændinge, meeeen jeg bor også i Odense pt 

Hvor imod jeg før i tiden mente det var et lavt tal, da jeg boede i en lille by i Sydjylland.. Så kan tydeligt se forskel på antallet i forhold til at jeg nu er i en storby (er på ingen måde negativ omkring udlændinge, har mange gode venner som har udlandske rødder) 

Man tænker bare ikke over det på samme måde når man bor i et område hvor der ikke er så mange forskellige nationaliteter - men jeg syntes så ofte også det er dem der ikke er vant til at møde mennesker med en anden kultur, som ofte har en masse fordomme om dem.. 

Anmeld

6. marts 2011

Calliope

N&J skriver:

Man tænker bare ikke over det på samme måde når man bor i et område hvor der ikke er så mange forskellige nationaliteter - men jeg syntes så ofte også det er dem der ikke er vant til at møde mennesker med en anden kultur, som ofte har en masse fordomme om dem.. 

Det er jeg helt enig med dig i... Har et par muslimske veninder, og vi snakker faktisk ofte religion og kultur sammen, simpelthen fordi jeg er nysgerrig om hvordan det ser ud fra deres øjne er 

Anmeld

8. marts 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Tak sveske

Velbekomme

Anmeld

8. marts 2011

Pige2009

N&J skriver:

der stod i publikationen fra minsteriet at hvis man havde boet i landet i 2 år blev man medregnet.. 

Ok. Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.