Alle de tråde hvor vi indirekte inddrager indvandredebatten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

N&J

Baagøe skriver:

Jeg sidder lige og tænker: "Hvor kom den lige fra, Jane?" Er der mon noget jeg er gået glip af på baby de sidste par uger, hvor jeg ikke har været her ret meget?

Nej, der var den debat om omskæring og den med noget om partier, og egentlig så blev jeg bare lidt småtræls over at nogle henviste til en gruppe mennesker på 200.000 med som om de nærmest var 1 million mennesker eller højere, og tænkte at information kan man aldrig få for meget af.. nå ja og så sidder jeg og skriver opgave i geografi med verden som udgangspunkt, så leger man jo med statestikker og grafer.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

N&J

DAs mor skriver:

Skal den forstås sådan at det tal "fra ikke-vestlige-lande" er en del af de 542.000 - etellerandet? Eller skal de to tal lægges sammen???

Jeg troede der var flere uanset hvad, men nu kommer jeg også fra 8210

De fra Ikke- vestlige lande er medregnet i de 542.000 (det var mere for at påpege at SÅ stor en andel udgør ikke vestlige indvandrer og deres efterkommere altså ikke - håber det gav mening)  

Men læste så også inde på dst at størstedelen af indvandrer (fra alle lande) er bosat ved de større byer.. 

Anmeld

5. marts 2011

FrkT

N&J skriver:

Jo ALLE lande udenfor Danmark 

Okay. Men jeg synes nu stadig det er mange. Det burde være meget lavere synes jeg. Det hedder jo Danmark for danskere  Men kan dog bedre forstå det når Norge og Sverige også er med. Men stadig.

Anmeld

5. marts 2011

LinLin

N&J skriver:

De fra Ikke- vestlige lande er medregnet i de 542.000 (det var mere for at påpege at SÅ stor en andel udgør ikke vestlige indvandrer og deres efterkommere altså ikke - håber det gav mening)  

Men læste så også inde på dst at størstedelen af indvandrer (fra alle lande) er bosat ved de større byer.. 

Tænkte nok det var sådan Kan godt se idéen med at fremhæve de ikke-vestlige, da det som oftest er dem der er fremme i medierne

Ved ikke hvor du er fra, men Gellerup og Bispehaven ligger bl.a. i det vestlige Aarhus - de er begge på "Listen" over ghettoer...

Anmeld

5. marts 2011

kamtok

FrkT skriver:

Okay. Men jeg synes nu stadig det er mange. Det burde være meget lavere synes jeg. Det hedder jo Danmark for danskere  Men kan dog bedre forstå det når Norge og Sverige også er med. Men stadig.

Det mener du vel ikke alvorligt?

Synes du virkelig ikke at min mand og jeg er velkomne her i landet? - Jeg er gift med en tyrker!

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

FrkT skriver:

SERIØST JEG TROR LIGE JEG KASTEDE LIDT OP I MIN MUND
Føj for en holdning!!!

Anmeld

5. marts 2011

FrkT

kamtok skriver:

Det mener du vel ikke alvorligt?

Synes du virkelig ikke at min mand og jeg er velkomne her i landet? - Jeg er gift med en tyrker!

Selvfølgelig er I velkomne. Har også mange veninder som er flytninge eller indvandrere, og kender masser af fantastiske mennesker som ikke er danskere oprindeligt, så jo, det er I skam.

Og den du har markeret var med en smiley bag ved, skulle måske nærmere have været denne () smiley. Men i hvert fald sagt med et blink i øjet.

Anmeld

5. marts 2011

FrkT

sarahb skriver:

SERIØST JEG TROR LIGE JEG KASTEDE LIDT OP I MIN MUND
Føj for en holdning!!!

Ro på  Som skrevet til forgående person var det sagt med blink i øjet. Så rolig nu.

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

FrkT skriver:

Ro på  Som skrevet til forgående person var det sagt med blink i øjet. Så rolig nu.

PUHA, det er jeg meget glad for....

Anmeld

5. marts 2011

FrkT

sarahb skriver:

PUHA, det er jeg meget glad for....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.