X-Factor i aften den 4. marts - hvem skal UD?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

SiLiMiMa

misslea skriver:

Ærligt, så er jeg simpelthen SÅ mega skuffet over niveauet i år...!!! De fleste, som er kommet med har prøvet FLERE gange før, hvor de ikke kom med... hmm!

Jeg bliver på ingen måde imponeret over deres talenter... der ingen af dem, som har taget mig med storm, som fx. Thomas og Jesper gjorde det et par gange sidste år (bare min mening)!

Tjaa... faktisk, er jeg sådan lidt ligeglad med, hvem der vinder...! Men jeg må indrømme, at Patricia SLET ikke er min type.... og jeg bryder mig ikke om hendes måde at synge på...! Så derfor har jeg stemt, at hun skal ud!

Desuden.... tjaa... hun er altså lidt spøjs!! Jeg "kender" hende, fordi jeg arbejdede i den institution, hvor hendes søn gik i vuggestue... faktisk gik han på "min" stue...., og ja - hun er sgu lidt speciel... hahah

ja, det har du ret i - det var 100 gange bedre sidste år!

Men jeg ser det også kun som god fredags underholdning - hvad der så sker efter den store finale er jeg sådan set ligeglad med, må jeg indrømme.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Marisen81

Tvilingerne skal ud, de er da røv-kedelige!!

Anmeld

4. marts 2011

DLM

tror det bliver babou eller Rasmus i aften

Anmeld

4. marts 2011

Ranarupta

Jeg kan slet ikke bestemme mig for, om det skal være:

Rasmus el. Sarah.

Jeg kan simpelthen ikke have dem!!

Anmeld

4. marts 2011

Vial

Synes de dommere er SÅ pinlige..

Kan dog godt forstå, at de er pressede. Denne her sæson er jo fuldstændig renset for talenter!!.. christ.

Anmeld

4. marts 2011

Faith

YT MED RASMUS!!!!!

Sindssygt ringe efter min mening.

Anmeld

4. marts 2011

Henriette1973

æv jeg stemtet før programmet gik i gang på at Patricia skulle ud, men nu mener jeg at det skulle være RASMUS, det var ikke køn at høre på....

Anmeld

4. marts 2011

*A*

Pernille er da lidt "touchy" (staves?) i dag

Anmeld

4. marts 2011

Minibix

Eeelsker Anen Louise og Patricia. Jeg har stemt Sara for uanset hvor charmerende hun er, så kan hun ikke synge!

Anmeld

4. marts 2011

L.J.L

Minibix skriver:

Eeelsker Anen Louise og Patricia. Jeg har stemt Sara for uanset hvor charmerende hun er, så kan hun ikke synge!

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.