X-Factor i aften den 4. marts - hvem skal UD?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem skal UD i aften i X-Factor?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.932 visninger
80 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

FrkT

Nu opretter jeg tråden lidt tidligt, da jeg selv skal på arbejde lige om lidt og også er det i aften. Men hvem synes I skal UD i aften i X-Factor?? Fortæl fortæl!

Herhjemme er der ingen tvivl, vi er meget meget enige, det er Patricia der skal ud! Tøsen kan ikke synge og virker bare FOR underlig i det hele taget.... hun er en fornærmelse af ordet "sang", og fatter bare slet ikke hvad hun laver i en sangkonkurrence 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

BinaMor

Patricia? utroligt. jeg sys hun er den bedste. sammen med babou og sarah

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

FrkT skriver:

Nu opretter jeg tråden lidt tidligt, da jeg selv skal på arbejde lige om lidt og også er det i aften. Men hvem synes I skal UD i aften i X-Factor?? Fortæl fortæl!

Herhjemme er der ingen tvivl, vi er meget meget enige, det er Patricia der skal ud! Tøsen kan ikke synge og virker bare FOR underlig i det hele taget.... hun er en fornærmelse af ordet "sang", og fatter bare slet ikke hvad hun laver i en sangkonkurrence 

Også her .. Hun synger ikke og er kun underlig

Anmeld

4. marts 2011

Brams

Har også stemt at Patricia skal ud efter min mening

Anmeld

4. marts 2011

SiLiMiMa

patricia eller rasmus skal ud.....

mine favoritter er anne louise og sarah

heise

Anmeld

4. marts 2011

Mor010711

Heise skriver:

patricia eller rasmus skal ud.....

mine favoritter er anne louise og sarah

heise

Neeej Rasmus er SÅ god!!! Og super charmerende 

Anmeld

4. marts 2011

SiLiMiMa

Mor010711 skriver:

Neeej Rasmus er SÅ god!!! Og super charmerende 

Jaaaahmeeeen der er et eller andet ved ham, som jeg ikke bryder mig om......kan ikke lige sætte fingeren på det patricia ser ud som om hun konstant er på et eller andet og synger ligeså!

ej ok, tvillingerne sku måske hellere ud end rasmus så

glæder mig i hvert fald til at se det - det er da hyggeligt og ikke mindst  sjovt - læs: blachmann

Anmeld

4. marts 2011

Pige2009

Jeg har stemt Twins

Anmeld

4. marts 2011

liwsmor

FrkT skriver:

jeg giver dig ret med hvem der skal ud.. men jeg ville lige sige jeg syntes sarah skal vinde ;D

Anmeld

4. marts 2011

9510

Patricia eller baboo, har stemt baboo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.