X-Factor i aften den 4. marts - hvem skal UD?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Stjernholm87

FOrdi man gør det dårligt en gang behver man ikke få billetten ud!!! Jeg sys alle de unge gjorde det DÅRLIGT!!! De plejer bestemt at være stærke i mine ørere og Sara har KUN udviklet sig.
Syntes slet ikke RIkke og Trine var indeover ROCK til aften. Det var et spil for galleriet og sys bestemt det er deres tur til at forlade showet.

VI mangler det store talent i år, men er sikker på at Sara har meget mere at give af samt de to voksen solister.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

JustAnotherName

Syns nu at RASMUS skal ud .. det lød virkelig dårligt i dag 

Rasmus klarede sig virkelig dårligt idag.

Det må stå mellem ham og Patricia, at kæmpe om overlevelse...
Tvillingerne har det heller ikke for nemt!

Anmeld

4. marts 2011

JustAnotherName

Babou har efter MIN mening, klaret sig rigtig stabilt og sikkert de seneste uger. Han fortjener én af de 3 pladser i finalen!!

Anmeld

4. marts 2011

Stumpen

Jeg synes at Sara og Rasmus klarede sig dårligst i dag, men Patricia overraskede mig...

Anmeld

4. marts 2011

DLM

så skal rasmus ud for Annelouise er da klart bedre i aften.

Anmeld

4. marts 2011

9510

NEJ da ikke Rasmus

Anmeld

4. marts 2011

Hasselnødden

Jeg har stemt Patricia, selvom hun gik videre og Rasmus er røget ud. Det var noget værre omkvædshyl i aften fra Patricia i aften. Rasmus sang bare af h til, så forstår godt hans exit - det virkede som om at han har hvilet på laurbærene imens Cutfather har været i retten i den her uge og er blevet overladt til en anden imellemtiden - som om at det var steget ham til hovedet og han da nok skulle klare det. Han var desværre en af min mands yndlinge.

Jeg ser i mine øjne og hjertet Sarah i finalen  Tvillingerne havde valgt en kedelig sang, det var bare en gentagelse efter den anden, men er vild med dem og deres naturlige lighed så vil ikke stemme dem ud selvom jeg ikke tror de ender i finalen. AnneLouise (navnesøster) må også gerne vinke farvel næste gang og Patricia. Babou siger mig ikke noget, så han vipper på grænsen til både det ene og det andet.

Ærgerligt at ingen af dem havde valgt noget med Queen, det så jeg ellers komme mht. introen.. men nej desværre.

Anmeld

4. marts 2011

Carina1977

Jeg synes sådan generelt set, har AnneLouise været dårligere end Rasmus. Og her snakker jeg ikke bare om iaften, men over alle ugerne. Der har Rasmus altså været bedre end hende.

Så han fortjente at blive...efter min mening.

Så i hvor gal Cutfather blev? (eller hvad han nu hedder)

Anmeld

4. marts 2011

9510

Carina1977 skriver:

Jeg synes sådan generelt set, har AnneLouise været dårligere end Rasmus. Og her snakker jeg ikke bare om iaften, men over alle ugerne. Der har Rasmus altså været bedre end hende.

Så han fortjente at blive...efter min mening.

Så i hvor gal Cutfather blev? (eller hvad han nu hedder)

Enig

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

Syns det var meget godt Rasmus røg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.