X-Factor i aften den 4. marts - hvem skal UD?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Chewy

Patricia skal ud - hun er altså en kende for mærkelig og passer ikke ind i det program. Er vild med Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Mor010711

Heise skriver:

Jaaaahmeeeen der er et eller andet ved ham, som jeg ikke bryder mig om......kan ikke lige sætte fingeren på det patricia ser ud som om hun konstant er på et eller andet og synger ligeså!

ej ok, tvillingerne sku måske hellere ud end rasmus så

glæder mig i hvert fald til at se det - det er da hyggeligt og ikke mindst  sjovt - læs: blachmann

Ihh jeg kan nu godt lidt ham. Hvis jeg havde været 10 år yngre...

Jeg synes faktisk at tvillingerne er meget søde, til gengæld bryder jeg mig overhovedet ikke om hverken Patricia eller Babou. Hun er for skinger og han virker bare som en arrogant lille dreng. Slet ikke mig. 

Rasmus er min vinder 

Anmeld

4. marts 2011

sne190810

Ud med Baboo

Syntes vi har hørt det hele før .. Ikke noget videre specielt!

Tilgengæld kan jeg ikke forstå at mange er så mod Patricia. Hun er den mest talentfulde, hvis du spørger mig. Men ja, nok meget godt for hvis hun ryger ud,- så hun kan få/lave noget bedre karriere inden for musikken end det som er kytymen for X-factorvindere at præstere efter de har vundet.  Det er der jo nærmest intet godt kommet ud af for de pågældende personer ........

Anmeld

4. marts 2011

MaliksMor

Rikke & Trine

Anmeld

4. marts 2011

ChatH

Har stemt patricia! kan slet ikke have hende. hun burde have røget ud første gang. hun minder mig om Heidi der også var med.

Anmeld

4. marts 2011

Bondepigen

Vil ikke stemme før jeg har set dem i aften! Men derfor kan jeg da godt sige, hvad jeg mener overordnet om hver enkelt.

Babou: lidt kedelig optræden, men fantastisk sangstemme!

Sarah: kan altså IKKE synge, tror bare folk lader hende gå videre, fordi de er facinerede af HENDE og ikke hendes evner..

Rasmus: er blevet lidt for kæk. Kunne bedre lide da han var lidt genert... Men bortset fra det, så er han IKKE en fantastisk sanger, men er dog blevet bedre i løbet af programmet.

Rikke og Trine: optræder godt nok meget kedeligt, det er lige før man falder i søvn, når de optræder... De bevæger sig så laaangsomt. To zombier der synger, men de synger fantastisk. Måske bevæger de sig ikke så godt i høje hæle, og skal derfor gøre det i slowmotion for ikke at falde...hehe.

Patricia: jeg syntes hun sang grease sangen ELENDIGT, MEN de sidste to sange har passet perfekt til hendes stemme, så nu vil jeg gerne høre hende lidt mere...

Ann Louise: sang ikke godt under beatles temaet, men de andre gange synes jeg hun har sunget ok, dog syntes jeg det gik allerbedst sidste gang...

Egentlig vil jeg nok mene, det bør være Sarah der ryger ud, og dernæst Rasmus...men det kan jo nå at ændre sig efter deres optræden i aften....

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Jeg kan ikke helt finde ud af hende Annelouise, om jeg kan lide hende eller ej og Patricia? Hun er bare mærkelig (på sin egen måde)

Anmeld

4. marts 2011

sarahb

Patricia, hun har en unik stemme, men det klientel hun henvender sig til har ingen interesse i at gå til hendes koncerter osv. Det vil blive en døgnflue, og så er hun bare SÅ mystisk. og så er det noget med hendes mund jeg bliver helt grim over.

Glæder mig til at høre Sarah og se om babou kan overraske igen.

Anmeld

4. marts 2011

JustAnotherName

Bye-bye, Patricia ... Tak for sangen  

Anmeld

4. marts 2011

JustAnotherName

sarahb skriver:

Patricia, hun har en unik stemme, men det klientel hun henvender sig til har ingen interesse i at gå til hendes koncerter osv. Det vil blive en døgnflue, og så er hun bare SÅ mystisk. og så er det noget med hendes mund jeg bliver helt grim over.

Glæder mig til at høre Sarah og se om babou kan overraske igen.

Hahaha ....åhh, hvor er jeg da i grunden enig med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.