Vil ikke stemme før jeg har set dem i aften! Men derfor kan jeg da godt sige, hvad jeg mener overordnet om hver enkelt.
Babou: lidt kedelig optræden, men fantastisk sangstemme!
Sarah: kan altså IKKE synge, tror bare folk lader hende gå videre, fordi de er facinerede af HENDE og ikke hendes evner..
Rasmus: er blevet lidt for kæk. Kunne bedre lide da han var lidt genert... Men bortset fra det, så er han IKKE en fantastisk sanger, men er dog blevet bedre i løbet af programmet.
Rikke og Trine: optræder godt nok meget kedeligt, det er lige før man falder i søvn, når de optræder... De bevæger sig så laaangsomt. To zombier der synger, men de synger fantastisk. Måske bevæger de sig ikke så godt i høje hæle, og skal derfor gøre det i slowmotion for ikke at falde...hehe.
Patricia: jeg syntes hun sang grease sangen ELENDIGT, MEN de sidste to sange har passet perfekt til hendes stemme, så nu vil jeg gerne høre hende lidt mere...
Ann Louise: sang ikke godt under beatles temaet, men de andre gange synes jeg hun har sunget ok, dog syntes jeg det gik allerbedst sidste gang...
Egentlig vil jeg nok mene, det bør være Sarah der ryger ud, og dernæst Rasmus...men det kan jo nå at ændre sig efter deres optræden i aften....
Anmeld