X-Factor i aften den 4. marts - hvem skal UD?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Carina1977

morethanperfect skriver:

Syns det var meget godt Rasmus røg

Neeeej....huuuulk

Jeg er så træt af det gik galt for ham iaften, for jeg synes bare han har gjort det så godt de andre gange  

Men vi har alle hver vores yngling

Nu håber jeg bare på at Sara vinder det hele...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Carina1977

9510 skriver:

Enig

Anmeld

4. marts 2011

Bondepigen

Mente inden afstemningen, at tvillingerne eller Ann Louise skulle ud... Men det endte det jo så ikke med... Synes altså Rasmus gjorde det bedst af ham og Ann Louise...

Anmeld

4. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Carina1977 skriver:

Jeg synes sådan generelt set, har AnneLouise været dårligere end Rasmus. Og her snakker jeg ikke bare om iaften, men over alle ugerne. Der har Rasmus altså været bedre end hende.

Så han fortjente at blive...efter min mening.

Så i hvor gal Cutfather blev? (eller hvad han nu hedder)

Forstår godt godfather... fatter slet ikke Pernille i år... vildt dårlig show med hende ved roret... min mening..

Rasmus har leveret et dårlig show.. Anna louise har været dårlig hele vejen igennem...

Anmeld

4. marts 2011

quar20

Mathias Villads skriver:

Forstår godt godfather... fatter slet ikke Pernille i år... vildt dårlig show med hende ved roret... min mening..

Rasmus har leveret et dårlig show.. Anna louise har været dårlig hele vejen igennem...

Præcis Rasmus har lerveret show på show på show og syntes ikke han var SÅ ringe som både blackman og pernille udtalte sig at han var..!!

Er sikker på forsiderne blir fyldt op med MEGET SURE cutfather ( staves ) - og en MEGET ked af det Rasmus

Anmeld

4. marts 2011

Silvermist

Patricia eller tvillingerne, ud med dem

Ja, mega ærgeligt at Rasmus røg ud efter SÅ mange fede shows. Han er en rigtig god sanger og performer... og så er han desuden super charmerende på scenen. Sangen Black Hole Sun med Soundgarden er svær og der er virkelig få mennesker der kan leve op til Chris Cornell´s stemme. Jeg synes at han klarede det flot i forhold til sangens sværhedsgrad.

Og jeg er vild med Sarah...! Hun er da for sej...

Ann Louise sang okay, men Creep med Radiohead SKAL synges af Thom Yorke og ingen andre. Jeg elsker den sang  Jeg elsker Radiohead

Anmeld

4. marts 2011

morethanperfect

Carina1977 skriver:

Neeeej....huuuulk

Jeg er så træt af det gik galt for ham iaften, for jeg synes bare han har gjort det så godt de andre gange  

Men vi har alle hver vores yngling

Nu håber jeg bare på at Sara vinder det hele...

Syns også han har gjort det godt de andre gange , men i dag var det ikke særlig godt :/

Anmeld

4. marts 2011

Clisolka

Silvermist skriver:

Patricia eller tvillingerne, ud med dem

Ja, mega ærgeligt at Rasmus røg ud efter SÅ mange fede shows. Han er en rigtig god sanger og performer... og så er han desuden super charmerende på scenen. Sangen Black Hole Sun med Soundgarden er svær og der er virkelig få mennesker der kan leve op til Chris Cornell´s stemme. Jeg synes at han klarede det flot i forhold til sangens sværhedsgrad.

Og jeg er vild med Sarah...! Hun er da for sej...

Ann Louise sang okay, men Creep med Radiohead SKAL synges af Thom Yorke og ingen andre. Jeg elsker den sang  Jeg elsker Radiohead

Anmeld

4. marts 2011

wamse

nej piv piv, nu har jeg svedt over en dum opgave i aften, som skulle laves færdig, og har ikke set x-factor. Så ser jeg at min lille trold er røget ud af x-factor nu 

Anmeld

5. marts 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Chatarina skriver:

Har stemt patricia! kan slet ikke have hende. hun burde have røget ud første gang. hun minder mig om Heidi der også var med.

Ja, jeg har også tænkt at de minder utrolig meget om hinanden.

Til gengæld ser jeg dem begge to som kæmpestore talenter.

Til jer der synes hun er underlig vil jeg bare sige, at det jo ikke er en konkurrence om at være mainstream, men om kunsterisk talent. Og der er hun klart en ener. I love her.

Jeg har selv stemt tvillingerne. De synger fint, men har bare ikke særlig mange toner at rykke rundt med. Det bliver lidt fladt synes jeg. Rasmus´optræden var virkelig skidt denne gang. Han er charmerende, men har ikke nogen stor stemme, men det kan der selvfølgelig arbejdes med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.