X-Factor i aften den 4. marts - hvem skal UD?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Stumpen

Baagøe skriver:

Jeg har stemt Twins

Også i denne uge er jeg enig med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

BinaMor

sne190810 skriver:

Ud med Baboo

Syntes vi har hørt det hele før .. Ikke noget videre specielt!

Tilgengæld kan jeg ikke forstå at mange er så mod Patricia. Hun er den mest talentfulde, hvis du spørger mig. Men ja, nok meget godt for hvis hun ryger ud,- så hun kan få/lave noget bedre karriere inden for musikken end det som er kytymen for X-factorvindere at præstere efter de har vundet.  Det er der jo nærmest intet godt kommet ud af for de pågældende personer ........

enig

Anmeld

4. marts 2011

misslea

Ærligt, så er jeg simpelthen SÅ mega skuffet over niveauet i år...!!! De fleste, som er kommet med har prøvet FLERE gange før, hvor de ikke kom med... hmm!

Jeg bliver på ingen måde imponeret over deres talenter... der ingen af dem, som har taget mig med storm, som fx. Thomas og Jesper gjorde det et par gange sidste år (bare min mening)!

Tjaa... faktisk, er jeg sådan lidt ligeglad med, hvem der vinder...! Men jeg må indrømme, at Patricia SLET ikke er min type.... og jeg bryder mig ikke om hendes måde at synge på...! Så derfor har jeg stemt, at hun skal ud!

Desuden.... tjaa... hun er altså lidt spøjs!! Jeg "kender" hende, fordi jeg arbejdede i den institution, hvor hendes søn gik i vuggestue... faktisk gik han på "min" stue...., og ja - hun er sgu lidt speciel... hahah

Anmeld

4. marts 2011

sarahb

noname skriver:

De er allesammen døgnsluer... de bliver ikke til noget somhelst stort.

bare se tilbage på ALLE de talentprogrammer der har været, vi kan gå helt tilbage til jon og eyeQ hvor er de henne??? og ja der er jo MANGE mange mange fler. den eneste der faktisk er blevet til noget er Julie...

men det er jo god underholdning til familien DK...

ja det er lige det...
Ej jon har go succes med som producer ikk sanger.

Anmeld

4. marts 2011

BellaCiinea

Patricia OG Rikke og Trine.. puha

Anmeld

4. marts 2011

Mor010711

Lisbeth85 skriver:

Lige mine ord! Hvor sjovt at du har skrevet det Hvordan kan man stemme nogen ud på forhånd?? Håber da godt nok ikke dommerne er lige sådan

Man skal dømmes på det man præstere i konkurrencen på den givne aften, og ikke bare 'fordi man er charmerende' eller 'sååå sød'

Nu hedder programmet jo X-factor. Og en del af det at have X-factor er vel at man kan levere et show der fanger. Det er jo ikke udelukkende en sangkonkurrence, ellers er der da brugt unødvendigt mange penge på styling, sceneshow og lignende. 

Anmeld

4. marts 2011

Mor010711

noname skriver:

De er allesammen døgnsluer... de bliver ikke til noget somhelst stort.

bare se tilbage på ALLE de talentprogrammer der har været, vi kan gå helt tilbage til jon og eyeQ hvor er de henne??? og ja der er jo MANGE mange mange fler. den eneste der faktisk er blevet til noget er Julie...

men det er jo god underholdning til familien DK...

Det er altså ikke helt rigtigt. 

Martin var den bedst sælgende kunster det år han udkom med sit album. Og er nu i gang med at producere selv. Basim har lige udgivet endnu et album, som bliver rost til skyerne. 

Jon var en kæmpe succes da han havde vundet og ja, så var der stille i noget tid, men nu har han f.eks været inde over Kato's største hit og har lige, eller skal til at udgive endnu et soloprojekt. 

Derudover har Maria-Lucia haft nogle store teaterroller. 

Det er bare hvad jeg ved, og jeg opsøger det ikke ligefrem, har bare læst lidt hist og pist..

Anmeld

4. marts 2011

TineA

FrkT skriver:

Nu opretter jeg tråden lidt tidligt, da jeg selv skal på arbejde lige om lidt og også er det i aften. Men hvem synes I skal UD i aften i X-Factor?? Fortæl fortæl!

Herhjemme er der ingen tvivl, vi er meget meget enige, det er Patricia der skal ud! Tøsen kan ikke synge og virker bare FOR underlig i det hele taget.... hun er en fornærmelse af ordet "sang", og fatter bare slet ikke hvad hun laver i en sangkonkurrence 

BobBob, synes da Patricia er så sød og lille og fin Og rigtig dygtig til gengæld får jeg knopper af de to røde madammer

Anmeld

4. marts 2011

Carina1977

Jeg tror Patricia og tvillingerne ryger i farezonen idag, og så håber jeg på at de smider Patricia ud iaften, og at tvillingerne så ryger i næste uge

Anmeld

4. marts 2011

Bondepigen

misslea skriver:

Ærligt, så er jeg simpelthen SÅ mega skuffet over niveauet i år...!!! De fleste, som er kommet med har prøvet FLERE gange før, hvor de ikke kom med... hmm!

Jeg bliver på ingen måde imponeret over deres talenter... der ingen af dem, som har taget mig med storm,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.