Shit! har lige testet positiv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

LinLin

Rockertand skriver:

Okay - ja, det er jo kun jer, der kan tage beslutningen.

Jeg synes, at I skal give jer selv tid til at overveje situationen og ikke bare tage abort, fordi I tidligere har aftalt noget - nu er situationen anderledes, og så skylder I det lille liv en moden overvejelse.

Håber, at I finder en god løsning for jer.

Vi skal lige sunde os -så må vi snakke om det de næste dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

LinLin

MHK skriver:

Nej, det var også et dumt spørgsmål 

Jeg ved det ikke, jeg ville være/er ret så afklaret med at jeg ikke ville have to børn så tæt (og er i øvrigt som dig, sikker på at jeg ikke vil have flere) I har jo beskyttet jer.... 

Er ked af at høre hvis/at det bliver et svært valg. Hvad siger din fyr?

Jeg er også glad for at David er så stor som han er! (4 år og en uge ældre) men så kigger jeg på Adam og ser hvor dejligt et barn vi har lavet dér så er det sgu svært at sige "så een til vil jeg ikke have"...

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

Laulund87 skriver:

Øj

Jeg er sikker på at du nok skal tage den hele rigtige beslutning! Jeg har stået i situationen, men vil ikke skrive for meget her..Men du er virkelig velkommen til at skrive privat

Kan godt være jeg gør det på et tidspunkt - skal lige se om jeg/vi kan komme nærmere hvad der er det rigtige for os...

Men tak

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

Lolli skriver:

Uh, det er da vildt! Jeg ved godt nok heller ikke hvad jeg ville have gjort. Vi er enige om at vi BESTEMT ikke skal have flere, så jeg kan virkelig godt følge din rådvildhed.

Mht. p-piller; man må godt tage dem mens man ammer. Har lige været til 8-ugers samtale og han sagde jeg bare kunne begynde på dem når jeg ville. Det var i "gamle" dage man ikke måtte. Bare lidt info.

Da jeg var til 8 ugers tjek sagde jeg jeg gerne ville på p-piller igen (de har ligesom virket i 10 år ) - og så sagde hun nemlig: "jamen ammer du ikke?" Så det lød som om man ikke kunne

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

KaMa skriver:

Årrrh. Der fik jeg lige kuldegysninger. Hvor er det en dum situation.

Håber, at I kan komme frem til noget som I begge kan forene jer med.

Knus til dig.

Meget dum

Anmeld

1. marts 2011

132319

Lolli skriver:

Uh, det er da vildt! Jeg ved godt nok heller ikke hvad jeg ville have gjort. Vi er enige om at vi BESTEMT ikke skal have flere, så jeg kan virkelig godt følge din rådvildhed.

Mht. p-piller; man må godt tage dem mens man ammer. Har lige været til 8-ugers samtale og han sagde jeg bare kunne begynde på dem når jeg ville. Det var i "gamle" dage man ikke måtte. Bare lidt info.

Det kommer meget an på hvor meget mælk man har. Jeg har ikke voldsom meget mælk og p-piller kan påvirke mælkeproduktionen så derfor ville det ikke være godt for mig at tage p-piller imens (Jeg har dog heller ingen at sexe med, så det giver sig selv )

Undskyld at det lige blev off topic, TS 

Anmeld

1. marts 2011

132319

DAs mor skriver:

Jeg er også glad for at David er så stor som han er! (4 år og en uge ældre) men så kigger jeg på Adam og ser hvor dejligt et barn vi har lavet dér så er det sgu svært at sige "så een til vil jeg ikke have"...

Børn er skønne, ingen tvivl om det 

Men jeg tænker bare, at I jo har sagt "Nej tak" i og med at du tog p-piller. Så har I jo gjort hvad I troede I kunne 

For mig er det ikke et barn når man ikke er over de 12 uger, så jeg vil med god samvittighed få en abort når/hvis jeg havde beskyttet mig, som jer.

Men igen, det er jo helt op til jer hvad I gør. 

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

MHK skriver:

Børn er skønne, ingen tvivl om det 

Men jeg tænker bare, at I jo har sagt "Nej tak" i og med at du tog p-piller. Så har I jo gjort hvad I troede I kunne 

For mig er det ikke et barn når man ikke er over de 12 uger, så jeg vil med god samvittighed få en abort når/hvis jeg havde beskyttet mig, som jer.

Men igen, det er jo helt op til jer hvad I gør. 

Det har du helt ret i... Men det er stadig noget andet nu  Vi skal nok komme frem til det "rigtige"!

Anmeld

1. marts 2011

SussieThyssen

Først får du et knus.
Og så skal du/I prøve at tænke disse tanker igennem:
Er der en fysisk grund til at du ikke skulle have en mere?
Er der altså helbredsproblemer? Nej?
Ok altså kan det ikke give nogen grund til abort.
og
Måske er der en mening med, at endnu en lille guldklump har meldt sin ankomst.
Tænk på det.
Ja, det ER hårdt at få to lige oven i hinanden, men ikke desto mindre, hvis I ellers har det godt...økonomien er så nogenlunde, I er glade for hinanden, jamen så har I jo egentligt både hjerte og husrum til en lille gave fra himlen mere.
Tænk de lyse tanker og tag en dag ad gangen og vælg så med hjertet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. marts 2011

132319

DAs mor skriver:

Det har du helt ret i... Men det er stadig noget andet nu  Vi skal nok komme frem til det "rigtige"!

Bestemt og håber at I finder frem til det I finder mest rigtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.