Shit! har lige testet positiv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

132319

Pyha, sikke noget 

Ammer du ikke, siden du tager p-piller?

Jeg har selv en lille fra september sidste år og havde uden tvivl valgt en abort!

Hvad siger din mand/kæreste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Rockertand

DAs mor skriver:

Det har jeg også! Jeg har haft en MA/SA hvor det "sidste" skulle ud ved hjælp af en stikpille. Det var SÅ forfærdligt!

Nu kender jeg hverken dig eller din situation - og jeg synes slet ikke, at jeg kan læse mig til, hvad forhindringen skulle være for at få en lille ny??

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

MHK skriver:

Pyha, sikke noget 

Ammer du ikke, siden du tager p-piller?

Jeg har selv en lille fra september sidste år og havde uden tvivl valgt en abort!

Hvad siger din mand/kæreste?

Nej det gør jeg ikke! (tror da ikke man må det hvis man ammer )

Ja jeg har også hele tiden tænkt at hvis det skete et uheld (for det er det/ville det være!) så skulle jeg have en abort. Men det er sgu noget andet når man står med en test med to streger... I hvert fald for mig!

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

Rockertand skriver:

Nu kender jeg hverken dig eller din situation - og jeg synes slet ikke, at jeg kan læse mig til, hvad forhindringen skulle være for at få en lille ny??

At jeg synes jeg har rigeligt at se til med de to jeg har...

Desuden har min kæreste også sagt at han ikke ville have flere efter Adam (han har to i forvejen...)

Anmeld

1. marts 2011

Rockertand

DAs mor skriver:

At jeg synes jeg har rigeligt at se til med de to jeg har...

Desuden har min kæreste også sagt at han ikke ville have flere efter Adam (han har to i forvejen...)

Okay - ja, det er jo kun jer, der kan tage beslutningen.

Jeg synes, at I skal give jer selv tid til at overveje situationen og ikke bare tage abort, fordi I tidligere har aftalt noget - nu er situationen anderledes, og så skylder I det lille liv en moden overvejelse.

Håber, at I finder en god løsning for jer.

Anmeld

1. marts 2011

132319

DAs mor skriver:

Nej det gør jeg ikke! (tror da ikke man må det hvis man ammer )

Ja jeg har også hele tiden tænkt at hvis det skete et uheld (for det er det/ville det være!) så skulle jeg have en abort. Men det er sgu noget andet når man står med en test med to streger... I hvert fald for mig!

Nej, det var også et dumt spørgsmål 

Jeg ved det ikke, jeg ville være/er ret så afklaret med at jeg ikke ville have to børn så tæt (og er i øvrigt som dig, sikker på at jeg ikke vil have flere) I har jo beskyttet jer.... 

Er ked af at høre hvis/at det bliver et svært valg. Hvad siger din fyr?

Anmeld

1. marts 2011

Laulund87

Øj

Jeg er sikker på at du nok skal tage den hele rigtige beslutning! Jeg har stået i situationen, men vil ikke skrive for meget her..Men du er virkelig velkommen til at skrive privat

Anmeld

1. marts 2011

SpunkenJo

DAs mor skriver:

Oooh shit dækker vist

Jeg er sikker på I finder en løsning der passer jeres familie, men oooh fuck, oooh shit and oooh what the fuck to do!!!

og

Anmeld

1. marts 2011

Lolli

Uh, det er da vildt! Jeg ved godt nok heller ikke hvad jeg ville have gjort. Vi er enige om at vi BESTEMT ikke skal have flere, så jeg kan virkelig godt følge din rådvildhed.

Mht. p-piller; man må godt tage dem mens man ammer. Har lige været til 8-ugers samtale og han sagde jeg bare kunne begynde på dem når jeg ville. Det var i "gamle" dage man ikke måtte. Bare lidt info.

Anmeld

1. marts 2011

Vial

Årrrh. Der fik jeg lige kuldegysninger. Hvor er det en dum situation.

Håber, at I kan komme frem til noget som I begge kan forene jer med.

Knus til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.